Upgrade kit Alternate

Status
Niet open voor verdere reacties.

yorick007

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo

Ik wil graag een upgrade kit van alternate bestellen. De kit = Upgrade Kit Asus SABERTOOTH X58 / i7 950 / 6GB. Er staat bij info dat het netwerk er ook bij zit. Geld dit dan ook voor draadloos? Want ik zie alleen maar LAN staan. Als er dan toch alleen maar lan opzit welke adapter of usb kan ik dan het beste kopen om een draadloos verbinding te krijgen?

MVG

persoonlijk zou ik voor power lan gaan (dat is internet over het stopcontact).
Waarom? nou omdat het sneller en beter is dan draadloos in mijn geval. mijn computer staat op de 1ste verdieping en daar is het draadloze internet egt al voor de helft weg.

bijvoorbeeld een powerlan kit

er zit geen wireless bij
dat powerlan geval zet ik mijn vraagtekens bij tis een vrij nieuwe technologie
let wel op dat je voeding de upgrade aan kan!

Ja de voeding heb ik al voor elkaar, ik kan eventueel ook een nieuwe voeding kopen. Ik maak me meer druk om het internet op dit moment ;)

Mvg,

Ps: hoe werkt dat powerlan dan precies. je kan via het stopcontact toch geen internet krijgen?

vergeet dat met dat stop contact maar snel
mijn zoon ,en 2 dochters hebben dat gehad,via stopcontact
is een aanfluiting ,werkt dus niet lekker
alle 3 weer over gestapt op een normale wireless router

Ben ik het totaal niet mee eens!
je moet gewoon niet voor de goedkoopste PowerLan setjes gaan maar wat kwalitatievere kopen.
Wij hebben thuis nu al ongeveer 2 jaar Powerlan door het hele huis lopen en het werkt prima! we hebben 3 PC's op Powerlan en 2 op gewone LAN omdat die dicht bij de modem zitten.
Powerlan werkt zo: je koopt een setje van die dingen. stopt in 1 een lan kabel naar je modem/router en die stop je dan in je stopcontact. dan kun je door de rest van het huis ook van die dingen plaatsen met een kabeltje naar je pc. het werkt prima! gewoon snelle verbinding. het setje dat ik thuis heb haalt geloof ik 100mb/s dus daar heb je genoeg aan lijkt me? of heb je glasvezel?
Voorbeeld van Powerlan: http://www.adccomputing.be/images/Powerlan2.jpg

Jaco

lol dat plaatje verteld tog een ander verhaal...
daar sluit je het blijkbaar eerst op het modem aan

maarjah heb ff rond gegoogled powerlan word blijkbaar stabieler gezien dan Wlan hoewel het wel een heel stuk duurder is
verder kost het ook wat meer stroom

@firest0rm Dat is volgens mij ook wat ik zei;) maar misschien was ik ook niet duidelijk genoeg. ik bedoelde iniedergeval hetzelfde als op de afbeelding staat.
Het is idd duurder dan de meeste andere middelen! en kost meer stroom. maarja, je moet maar kijken waar je prioriteiten liggen. als je het geld ook voor andere dingen nodig hebt is draadloos een goedkopere oplossing.

Sweex en Trust zou ik persoonlijk liever niet kopen. Kwalitatief niet echt geweldig. Een WLAN kaartje in je pc kost hooguit 20 euro. Grote nadeel van wlan is de bereikbaarheid. Zit je in een nieuw huis met veel (gewapend) beton dan wordt het bereik heel snel veel minder; dan is die powerlan een betere oplossing

Ron

Ik zit heel dicht bij de router. Alleen is het dat ik geen utp kabel kan gebruiken omdat het schuin gaat in ons huis, dus het moet eerst via de trap. Ik zit er maar 4 a 5 meter vanaf. Dus powerlan kan en Wlan ook, maar powerlan heeft wel betere kwaliteit over het algemeen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan