Upgrade kit past zomaar in elke pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefann

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Hallo,

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik van plan om mijn pc up te graden, ik namelijk gebruik een muziekprogramma (FL studio's), en met de pc zoals die nu is trekt die dat niet meer. Voornamelijk bij grote projecten. Hij geeft dan bij CPU usage de hele tijd 99 aan en het geluid stottert dan enorm.
Ik heb op het moment een Packard Bell iMedia D2450 en de specs hiervan zijn:

Intern geheugen: 2gb
Schijfgrootte: 320gb, Serial ATA, 7200RPM
Processor: Pentium Dual Core E2200
Besturingssysteem is Windows Vista Home Premium

Ik heb er al eens een nieuwe videokaart en voeding ingelegd, namelijk de nVidia GTS250 en een voeding van 500 watt.

Is het mogelijk om een willekeurige upgrade kit hier in te plaatsen?
Ik heb er eentje gevonden op Alternate, namelijk de Upgrade Kit MSI H61M-E33 (B3)/i5 2320/8GB.

Met als beschrijving:
"Deze upgrade kit bestaat uit het H61M-E33 (B3) moederbord van MSI, met een Intel® Core i5-2320 Processor en 8GB geheugen.
Het moerderbord heeft een onboard Intel GMA HD grafische kaart aanwezig, heeft één PCIe x16 2.0 slot aanwezig en er kunnen SATA apparaten worden aangesloten. Uiteraard ontbreken ook onboard geluid en netwerk niet. "

Is het mogelijk om deze zelf up te graden zonder problemen, en hierbij de nVidia GTS250 te gebruiken? Zou deze upgrade kit ook daadwerkelijk sneller zijn dan met mijn huidige hardware?

Bij voorbaat dank,
Stefan

Laatst bewerkt:
zolang de kast standaard ATX form factor ondersteund zou dit moeten passen
en ja de GT520 zou je zonder problemen kunnen over plaatsen

het enige probleem waar je tegen aan kan lopen is dat packard bell 1 stekkerblokje gebruikt voor de aansluitingen op je moederbord voor de powerswitch,hdd led,reset switch enz
bij msi borden werkt dit met losse stekkertjes

Die kan je loshalen uit de blokjes en dan in de goede volgorde plaatsen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan