Upgrade moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guppie11

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Berichten
73
Hallo,

Voor het aanschaffen van een geluidskaart ben ik zo stom geweest om te vergeten hoeveel pci sloten mijn moederbord had. Nou blijkt dat me geluidskaart er nu niet in past en ben ik op zoek naar een betaalbare moederbord. Nou heb ik deze gevonden:http://www.processorstore.nl/product/375708/asrock-970-pro3-r2-0.html en ben van plan deze aan te schaffen. Op Alternate veel goede reviews gelezen en het is precies wat ik zoek.

Alleen nu is mijn vraag: In mijn huidige moederbord zit een AMD Athlon II x4 635 processor en dit is een AM3 slot, alleen zijn de moederborden die ik kan vinden AM3+. Past deze processor in dit moederbord ? Heb tussendoor wel gelezen dat het enigste verschil is dat de rondjes groter zijn in een AM3+ moederbord, maar wil toch graag zeker van mijn zaak zijn.

Is er iemand die me hier over kan informeren?

Met vriendelijke groet,
Melvin Smit
 
Bij de support pagina van een moederbord staat vrijwel altijd een lijst of een pdf welke CPU's een moederbord ondersteunt. Kijk dus daar zelf even.
 
hallo
dat zal niet gaan werken aangezien je een amd 2 socket gebruikt.
indien je dit bord koopt dan zal je ook een ander cpu en geheugen er bij moeten kopen.
am2 kan ook niet met ddr3 geheugen om.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan