Upgrade naar Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

thecase

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2011
Nadat ik een upgrade naar Windows 10 heb gedaan , zie ik mijn favoriete sites niet meer in Chrome (FVD Speed Dial).
Ik had deze +/- 70 voorkeuze-sites mooi weergegeven met FVD Speed Dial, maar die hele instelling was weg en heb die nu reeds weer opnieuw toegevoegd.(maar zie nu maar 4 standaard sites)
Zijn die nog te achterhalen of moet ik alles weer opnieuw gaan instellen.

Ook ben ik al mijn afbeeldingen kwijt die in "Afbeeldingen" stonden op mijn C-schijf ?????

Verder ben ik ook de link kwijt naar mijn externe schijf (WDMYCLOUD)!, hoe kan ik dit weer terug krijgen?

Gr. Jan

Laatst bewerkt:
U heeft er weinig aan om nu te horen dat u eerst een backup van Speed dial had moeten maken.
lees hier: http://www.everhelper.me/how-to-make-backup-in-chrome.php
Maar wellicht een tip voor anderen die nog naar win10 willen gaan: maak van alles een backup alvorens de upgrade te doen.

Dan die Afbeeldingen. Die zouden er nog gewoon moeten staan, althans als u alle foto's ook altijd in de Windows-map "Afbeeldingen" heeft gestopt.
Maar als die echt weg zijn, dan heeft u toch wel een backup gemaakt van uw documenten, foto's, video's op de externe schijf?

De link naar de externe HD is eenvoudig terug te krijgen door de externe HD aan te sluiten en vervolgens met de Windows Verkenner een koppling naar die HD op de desktop te zetten.

Alles is goed gekomen hoor, zie bericht hieronder.

Laatst gewijzigd door thecase; Gisteren om 13:47 Reden: Na de pc een paar keer opnieuw opgestart te hebben deed alles weer

Laatst bewerkt:
TIP externe harde schijf kopen voor je foto's.

mvg macguy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan