Upgrade naar Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Net laptop met win 8 erop gekocht ( voor erbij) Met win 8.
Paar vraagjes: Upgrade naar 8,1 niet automatisch en/of gratis? Na updates zie ik geen startknop die er wel bij zou zitten in 8.1 In systeem staat ook nog Windows 8 i.p.v. 8.1. Via gewone desktop zit er wel een uitschakel tab rechtsboven. Via Win8 Start, invoerbalk onder en boven geen balken of uitschakel dingetje. Hoe schakel je die schermen dan uit?? Beginnersvragen maar word er nu al gek van.

Met de muispijl naar bovenkant, dan wordt scherm kleiner en zie je de vorig geopende schermen in mini met een uitschakelkruisje rechts boven. De upgrade naar 8.1 werd in store aangeboden. Downloaden duurde uren ! ( 120 gig internet, i7 processor ) Startknop bleek met niets overeen te komen met de Win 7 start knop.
Dus berichten als startknop is terug in 8.1 suggereren de oude startknop maar alleen een knop en verder niets. Heb start8 gedownload. Dat is dus een echte startknop. Zoveel zaken vrijwel onvindbaar dat ik vlug weer terugga ( denk ik ) naar win 7

Startknop bleek met niets overeen te komen met de Win 7 start knop.
Dus berichten als startknop is terug in 8.1 suggereren de oude startknop maar alleen een knop en verder niets.
Klik eens met de rechtermuisknop op de nieuwe startknop en je krijgt een groot aantal opties van de vroegere startknop te zien.

Kan niet meer. Heb start 8 al geïnstalleerd! Een maand gratis, daarna eenmalig 400 euro. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan