Upgrade niet compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Macfan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Berichten
4
Met de ontvangen Windows 7 Upgrade Kit van Packard Bell een upgrade gedaan over de Vista.
Tot aan de derde fase, want ik kan niet verder omdat mijn productnaam Imedia D5001 niet in het lijstje voorkomt.
Alles draait prima verder, maar maak me zorgen omdat het niet compleet geïnstalleerd is.
Elke keer bij de opstart word ik er aan herinnerd dat de derde fase nog niet klaar is, kan ik nu een andere serienummer aan klikken of niet?..... Wat is je advies.
 
Laatst bewerkt:
[...]Wat is je advies.

Lijkt me duidelijk: Je hebt die upgrade-kit van Packard Bell gekregen, dus als het daarmee misloopt je melden bij de Packard Bell helpdesk met je vraag.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er hier op het forum iemand aanwezig is die die upgrade-kit voor Packard Bell heeft samengesteld/geprogrammeerd...

Tijs.
 
Beetje vreemde reactie 'dnties', het kon wezen dat een ander ook deze kit had ontvangen en mij verder kon verwijzen. Ik heb het niet over de samensteller gehad.
Het forum van PB ligt er uit momenteel!
 
Watchdog van HelpMij, vroeg of mijn vraag inmiddels was opgelost.
Ik heb nog geen duidelijk antwoord gehad, dus NEE.... De komplete Upgrade is niet voltooid, maar ik kan er wel mee werken, en er is inmiddels een update geweest!.....

n.b."ontvang geen antwoord via mijn mail" ??
 
Inmiddels wel contact gehad met Packard Bell?
 
:thumb:mad:mrmusic, Diverse malen geprobeerd, maar te lang in de wacht en dat kost kapitalen.(pensioentje) Ik zal het weer proberen. Toch vreemd dat niemand van dit forum een Windows 7 Upgrade Kit van Packard bell heeft ontvangen en erop reageert!...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan