upgrade probleem windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

george56

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
88
Hallo.
Mijn vader heeft een upgrade van vista home premium naar windows 7 op zijn Acer laptop geprobeerd,maar dat lukte niet. Toen heeft hij de aangepaste installatie gedaan,maar nu werken een aantal programma's niet meer,en kan op sommige sites geen verbinding krijgen.
Nu wil hij Vista weer terug zetten,maar dat lukt niet,want de recovery dvd's starten niet op,en de acer programma's zijn ook verdwenen.
Weet iemand een oplossing ?
George
 
Laatst bewerkt:
Hallo.
Mijn vader heeft een upgrade van vista home premium naar windows 7 op zijn Acer laptop geprobeerd,maar dat lukte niet. Toen heeft hij de aangepaste installatie gedaan,maar nu werken een aantal programma's niet meer,en kan op sommige sites geen verbinding krijgen.
Nu wil hij Vista weer terug zetten,maar dat lukt niet,want de recovery dvd's starten niet op,en de acer programma's zijn ook verdwenen.
Weet iemand een oplossing ?
George

Staan er nog dingen van belang op de harde schijf? Anders zou ik gewoon een clean install van windows 7 doen. De drivers vindt u direct op de site waarschijnlijk ;)

Mvg Timothy
 
bedankt voor het reageren,
morgen gaan we nog even kijken wat betreft de drivers,en anders maar de clean install.
hij wilde eigenlijk de Acer recovery toestand blijven gebruiken.
gr. george
 
Lees ff dit voor je daawerkelijk aan de slag gaat.
Ik ben bang dat je die Acer recovery toestand definitief kan vergeten omdat je de aangepaste/schone installatie al gedaan hebt en waarschijnlijk niet met Easy Transfer aan de slag bent gegaan.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie,
de gewone upgrade ging niet,kwam waarschijnlijk doordat het windows 7 ultimate is op vista home premium.
we gaan hier morgen mee aan de slag.
bedankt
george
 
Zo goed als Opgelost....
Mijn vader heeft weer de fabrieks instellingen, met Vista terug kunnen zetten,dmv "F12" bij opstarten . Het gebruiken van "F12"moet wel eerst in de bios ( F2) ingeschakeld worden.
Nu vanavond opnieuw de upgrade windows 7 proberen.
Allen bedankt,voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan