Tweetygrunn
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 dec 2006
Sinds begin september gebruik ik Windows Vista RC1 32 bit Englisch die toen door microsoft uit werd gegeven op DVD (Zat toen bij een PC blad). In het begin verliep alles vlekkeloos, maar van de 1 op andere moment kon ik windows defender niet meer updaten nu krijg ik steeds een melding dat er een nieuwe update is van windows zelf, hij gaat ze dan wel zoeken maar dan komt de melding dat hij het niet kan updaten. En zo langzamerhand krijg ik steeds meer problemen met mijn pc.
Als ik iets wil gaan installeren vanaf een cd of Dvd krijg ik geen autorun melding meer. Hij ziet wel dat er een cd of dvd in de speler zit maar als ik dan handmatig wil gaan openen geeft hij de melding dat er een blanco disk in zit. Zowel bij mijn DVD brander als mijn DVD speler heb ik dit probleem. Begin schoon genoeg te krijgen van die hele Windows Vista inmiddels.
Wie herkent deze problemen
Als ik iets wil gaan installeren vanaf een cd of Dvd krijg ik geen autorun melding meer. Hij ziet wel dat er een cd of dvd in de speler zit maar als ik dan handmatig wil gaan openen geeft hij de melding dat er een blanco disk in zit. Zowel bij mijn DVD brander als mijn DVD speler heb ik dit probleem. Begin schoon genoeg te krijgen van die hele Windows Vista inmiddels.
Wie herkent deze problemen