Upgrade set ~350 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommatje

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Hai.

Ik ga eens wat upgraden, want mijn PC is niet meer snel genoeg voor de nieuwste games. Ik heb zelf al wat samengetseld op Alternate, en wil graag van jullie weten of dit een goed setje is, en wat er eventueel beter kan binnen mijn budget. In de bijlage vind je wat ik heb samengesteld tot nu toe.

- Is dit een goed setje om te gamen (GTA IV o.a.). Ik neem aan van wel, want het is een Phenom II. En dan de X3 want in (oudere) games is hij vaak sneller dan de Quad varianten.
- Is die voeding goed genoeg voor dit setje + HD4850.

Dit is wat ik wil gaan halen. Ik heb hier nog de HDD, DVD en Videokaart.

Dus gewoon kort samengevat: Kan ik hier lekker op gamen, en wat is er eventueel nog meer uit mijn budget te halen. Wel op Alternate s.v.p.

Bijlagen

• pc.PNG
    pc.PNG
    61,5 KB · Weergaven: 39
Ziet er op zich goed uit, maar ik zou wel 4 gb nemen. ;)

Mwa. Ik draai nog op XP en voor mij is 2 GB genoeg. Tegen de tijd dat ik Windows 7 ga proberen of kopen zal ik wel 2 GB extra erbij gaan halen. Maar op XP is het voor mij niet nodig. Met geen enkele game krijg je 2 GB echt vol.

Ik krijg met Gta IV, mijn geheugen zeker tegen de 90%. heb 4 gb ram

Ow. Ik krijg hem op 80%.

Maar speel je op XP of vista? Maar ik zal kijken voor 4 GB dan. Die 2 reepjes uit mij oude PC zijn iig te sloom. (533 Mhz. :o)

Wel met vista dan wel. Maar zoveel duurder is geheugen nou ook weer niet.

2000ste Bericht btw.

Laatst bewerkt:
Ik zal wel zo weinig gebruiken omdat ik kote specs heb voor IV. AMD Dual core presteren echt om te janken in dat spel. En ik met die PhII X3 720 kan ik toch wel op high spelen (1280x1024). Ik ga later ook nog een HD4850 halen. Nu zit ik nog even met een 8800GTS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan