Goedenavond beste mensen,
ik wil binnekort mijn systeem gaan vervangen voor een compleet nieuwe. Al enige tijd ben ik mij aan het orienteren voor onderdelen. En nu kwam ik op alternate, deze 2 sets tegen:
Asus Bundel M4A79XTD EVO + Phenom II 955BE
Mij lijkt deze set goed,vanwege de volgende argumenten:
* 2 x pci express 16x.
* Erg snelle proccessor 3,2 Ghz Quad
* 16 Gb aan geheugen mogelijk.
MSI Bundel P55-GD65 + i5 750
Dit lijkt mij een vergelijkbare set, alleen de proccessor is 2,66 Ghz, dus dat lijkt me een heel stuk minder. En dan vragen ze ook nog bijna 70 euro meer.. 305 euro.
Mijn vraag aan jullie is, of dit een goede combinatie is? Of zijn er voor dat geld betere oplossingen? Ik ga voornamelijk videobewerken, en zo nu en dan een zware game spelen.
Gaarne jullie advies/mening/argumenten!
Met vriendelijke groet,
Articcie
ik wil binnekort mijn systeem gaan vervangen voor een compleet nieuwe. Al enige tijd ben ik mij aan het orienteren voor onderdelen. En nu kwam ik op alternate, deze 2 sets tegen:
Asus Bundel M4A79XTD EVO + Phenom II 955BE
Mij lijkt deze set goed,vanwege de volgende argumenten:
* 2 x pci express 16x.
* Erg snelle proccessor 3,2 Ghz Quad
* 16 Gb aan geheugen mogelijk.
MSI Bundel P55-GD65 + i5 750
Dit lijkt mij een vergelijkbare set, alleen de proccessor is 2,66 Ghz, dus dat lijkt me een heel stuk minder. En dan vragen ze ook nog bijna 70 euro meer.. 305 euro.
Mijn vraag aan jullie is, of dit een goede combinatie is? Of zijn er voor dat geld betere oplossingen? Ik ga voornamelijk videobewerken, en zo nu en dan een zware game spelen.
Gaarne jullie advies/mening/argumenten!
Met vriendelijke groet,
Articcie
Laatst bewerkt: