upgrade van mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

fenomeen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2005
haj als eerst wil ik zeggen dat ik heel veel bruikbare informatie vindt op deze site bedankt hiervoor.

mijn vraag is ik heb op het moment een asus a7v8x-x moederbord Fsb 333 Mhz met een amd 2800 en 768 Mhz pc 3200 geheugen 160 Gb harde schijf , en een videokaart god mag weten welke merk in ieder geval een met chipset nvidea gforce 3 ti 200 128 mb AGP 4x .

het laatst had ik een 256 mb videokaart aangeschaft maar deed zo raar dat ik hem twee keer heb omgeruild een van ati een van nvidea en tenslotte maar weer heb terug gebracht .
Welke video-kaart met een normaal prijsklasse kan ik het beste aanschaffen ?

nu pieker ik er over om een asus A7n8x-e Deluxe Fsb 400 moederbord te halen ! kan ik hier al mijn oude onderdelen zonder problemen mee gebruiken ?

en scheelt deze upgrade wel in enige vorm of is het verspilling van geld ?

Geplaatst door fenomeen

nu pieker ik er over om een asus A7n8x-e Deluxe Fsb 400 moederbord te halen ! kan ik hier al mijn oude onderdelen zonder problemen mee gebruiken ?

ja

en scheelt deze upgrade wel in enige vorm of is het verspilling van geld ?

dit scheelt volgens mij niet veel qua prestaties. je kan (als je ee ruim budget hebt) beter gaan voor een athlon 64
de a7n8x-e deluxe heeft hiernaast wel meer functionaliteit van de a7v8x-x. maar of je hiervoor een upgrade gaat doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan