Upgrade van Vista naar 7 de moeite waard..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultraware

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo iedereen.

Is een upgrade van Windows Vista Home Premium ( x86 ), naar Windows 7 Home Premium ( x86 ) de moeite waard? Dus niet een schone installatie naar 7, maar echt die upgrade optie. Zou het graag z.s.m willen weten ;)

Alvast Bedankt, Ultraware

PS. Wordt je PC sneller na deze upgrade, of kan je een trage zooi verwachten? :P

Schone install zal sneller worden. Er wordt met een upgrade toch Vista dingen nog gebruikt. Windows 7 is over het algemeen sneller dan Vista

ik heb het zelf een paar weken geleden ook gedaan. Na een upgrade kan je wel iets meer snelheid verwachten, maar niet extreem. Ik heb er zelf niet lang van genoten en ben snel teruggegaan naar vista.

een schone install zall in ieder geval beter zijn denk ik zoals eerder al is gezegt :).

Absoluut aan te bevelen.
7 Werkt eenvoudiger en een stuk sneller.
Ik zie wel dat de meningen verdeeld zijn, maar ik kan je het alleen maar aanraden en niet alleen vanwege de snelheid.
Betere ondersteuning voor je hardware is nog maar 1 van de pluspunten.

Het is de moeite wel waard maar om speciaal die upgrade handel te kopen terwijl windows 8 al bijna komt.. ikzeg wachten op windows8 en die dan met een schone install instaleren

Het is de moeite wel waard maar om speciaal die upgrade handel te kopen terwijl windows 8 al bijna komt.. ikzeg wachten op windows8 en die dan met een schone install instaleren

Duurt nog een jaar tot de final release.

Heb schone install toch maar gedaan, en ben meer dan tevreden, nu alleen de draadloze netwerkkaart van Linksys aan de praat krijgen :eek: ( = WMP54G )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan