upgrade van vista naar window 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
782
Beste helpers,

Ik sta op punt om een upgrade te doen op een comp van een kennis van vista naar windows 7 . De online advisor heeft alles goed gevinkt. Daarnaast nog zelf een backup gedaan van foto,s mail accounts en documenten etc.
Nu mijn vraag: Wat ik begrepen heb, is dat alle instellingen, documenten , foto,s etc wordt zonder veranderingen wordt overgenomen door w 7.
Is dit ook voor haar spelletjes die zij zeer graag speelt op nu de vista met de high scores ? dit is een hekel punt voor haar en wil het graag nog van jullie horen .

gr. Marcel
 
Ligt geheel aan hoe je Windows 7 installeert. Ik zou persoonlijk de vorige partitie verwijderen wat inhoud dat ze alles, behalve de back up, kwijt is.
Als je een back up van de spellen maakt zullen daar 99% zeker de highscores bij zitten en kan je gerust de partitie verwijderen.
succes
 
upgrade van vista naar window 7

Mijn ervaring - 3 x Vista > Win 7 - is, dat de upgrade alléén geldt voor het besturingssysteem en verder geen enkele verandering aanbrengt in andere programma's, bestanden en instellingen.
 
Bedankt voor jullie antwoorden,

De upgrage van vista naar windows 7 is goed verlopen, alles is netjes gekopieerd van vista naar 7 alleen een mail programma downloaden en dat werd ook automatisch ingevuld van windows mail naar window live mail.
Dit wat voor mij de eerste keer zo,n upgrade, maar omdat het voor iemand anders is ben je toch altijd wat huiverig voor eventuele verdwijning van data.
Al met al een goede ervaring geweest.
In andere berichten over hulp op afstand op aanraden ook team viewer geinstalleerd zodat bij problemen in niet helemaal naar Belgie hoeft te gaan ( is een prima programma ).

Zo ben ik geholpen en zo kan ik iemand anders weer helpen.

gr. Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan