Upgrade videokaart..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ik me er even wat meer in verdiep heb over die kaart MOET je niks....:D

mijn eerste reactie was dat het een grensgeval zou zijn.allicht valt het achteraf mee...

Oke ik hoop dat je gelijk hebt! ^^
Ik heb helaas geen scherpe foto van het stickertje kunnen maken, maar er staat toch echt 365 watt ^^

We geloven je direct:thumb:

Laat tzt even weten hoe alles afgelopen is....:thumb:

Zal ik zeker doen, heb hem net besteld bij mycom, en wanneer ik hem kan ophalen krijg ik wel een SMSje binnen! (Hoop natuurlijk deze week ^^)

Nu dus alleen nog hopen dat mijn voeding een beetje volhoudt:P
Anders zal ik helaas een nieuwe moeten kopen, maar ik heb geen geld meer haha

Wat trouwens wel erg bagger is aan mijn voeding is dat de PCIe 6 pins connector nogal kort is. Met nogal bedoel ik: Ik moet de voeding waarschijnlijk los schroeven en ergens op zetten zodat hij bij mijn videokaart kan komen.. Ik geloof dat er een molex naar PCI adapter bijkomt(niet zeker) maar ik heb ook maar 1 molex, en daarop zitten al een aantal antec fans op aangesloten, hoewel ik de uitgang nog wel heb, maar dan heb ik nog stééds maar 1 molex.. werkt dat ook of moet ik per se 2 molex hebben? anders wordt het echt de PSU loshalen tot ik een nieuwe heb haha ^^

Wat trouwens wel erg bagger is aan mijn voeding is dat de PCIe 6 pins connector nogal kort is. Met nogal bedoel ik: Ik moet de voeding waarschijnlijk los schroeven en ergens op zetten zodat hij bij mijn videokaart kan komen.. Ik geloof dat er een molex naar PCI adapter bijkomt(niet zeker) maar ik heb ook maar 1 molex, en daarop zitten al een aantal antec fans op aangesloten, hoewel ik de uitgang nog wel heb, maar dan heb ik nog stééds maar 1 molex.. werkt dat ook of moet ik per se 2 molex hebben? anders wordt het echt de PSU loshalen tot ik een nieuwe heb haha ^^

Wat dacht je van zoiets?
http://www.informatique.nl/511223

goed gespot! ik heb ook al meerdere sites afgezocht maar kon het echt niet vinden!
Maar als er een 2x molex naar pcie bijzit kan ik dan niet gewoon 1 molex erop aansluiten? Of is dat niet genoeg?
Heb op het moment vrijwel geen geld meer haha ^^

Laatst bewerkt:
goed gespot! ik heb ook al meerdere sites afgezocht maar kon het echt niet vinden!
Maar als er een 2x molex naar pcie bijzit kan ik dan niet gewoon 1 molex erop aansluiten? Of is dat niet genoeg?
Heb op het moment vrijwel geen geld meer haha ^^
nope, das niet genoeg.

Ah, is het een probleem als ik de voeding losschroef en hem een centimeter of 2 verder de kast inleg? De kast staat op mijn bureau en daarachter licht vrijwel geen stof, dus stof zal er niet inkomen.. Zal toch tijdelijk zijn.

weet je zeker dat je het 100% niet haalt?
Misschien als je de kabel een beetje strak trekt of beter uit de klit haalt...
Ik heb in mijn pc ook een kabel die strak over alles heen zit, omdat ie het anders niet red. Ideaal is het niet, maar als het zit, dan zit het.

Ja ik zie het wel, maar het wordt wel erg krap, dat staat vast.
Jammer dat ik geen crossfire mobo heb, dan zou ik hem in het onderste PCIe slotje kunnen doen, zou hij wat dichterbij zijn hehe:P
Ik ga zo wel even alles uit de knoop halen ^^ Eerst even anti-statisch polsbandje vinden, het is hier nogal een rommeltje:P

Bumpidiebumpbump << hehe

Werd vanmiddag gebeld door MyCom Leeuwarden, mijn videokaart was daar aangekomen.
Ik meteen erheen, betaald, snel weer naar huis, en hem in mijn systeem geinstalleerd.
Ik was bang dat mijn voeding hem niet zou kunnen trekken, maar dat gaat makkelijk, zelfs met een milde overclock. Temps zijn uitstekend! 40 graden idle :D
Ik krijg 95 FPS in COD4 lopend op 1280x1024 met alles op het hoogst, dus ook met 4xAA.

Echt net lang genoeg... moest hem heel erg veel buigen ^^

Bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan