hallo allemaal,
ik heb een vraagje...
Ik ben in het bezit van een acer aspire m3641 en ik wil een andere videokaart.
Dit om de nieuwe spellen te kunnen spelen, zoals moh en BF3 , black ops 2
Ze hoeven van mij niet op ultra gespeeld te worden als het maar soepel loopt.
Het systeem dat ik heb is:
- acer aspire m3641
- intel core2 quad cpu Q8200 @ 2.33 GHz
- ram 4 gig
- vista 64 bit
- videokaart: ik denk een ati radeon hd 4300/4500 serie
- voeding: 300W
Nu zijn er misschien mensen die al zeggen koop een andere computer hier kan je niet veel meer mee.
Maar deze spellen zijn voor mij gewoon leuk om te doen. ik ben geen hardcore gamer, maar gewoon voor af en toe.
ik wil een andere videokaart om de nieuwste spellen te kunnen spelen zonder dat het mij een vermogen gaat kosten.
De computer is 3 jaar oud en als het meer dan €100 gaat kosten, kan ik net zo goed een andere kopen. Maar dat wil ik niet.
Ik ben al in een computerwinkel geweest en daar kreeg ik het advies om de nvidia gt630 te kopen met eventueel een ander voeding...
Maar ik zou graag van jullie willen horen of dit een goede keus is!!
Al vast bedankt! :thumb:
ik heb een vraagje...

Ik ben in het bezit van een acer aspire m3641 en ik wil een andere videokaart.
Dit om de nieuwe spellen te kunnen spelen, zoals moh en BF3 , black ops 2
Ze hoeven van mij niet op ultra gespeeld te worden als het maar soepel loopt.
Het systeem dat ik heb is:
- acer aspire m3641
- intel core2 quad cpu Q8200 @ 2.33 GHz
- ram 4 gig
- vista 64 bit
- videokaart: ik denk een ati radeon hd 4300/4500 serie
- voeding: 300W
Nu zijn er misschien mensen die al zeggen koop een andere computer hier kan je niet veel meer mee.
Maar deze spellen zijn voor mij gewoon leuk om te doen. ik ben geen hardcore gamer, maar gewoon voor af en toe.
ik wil een andere videokaart om de nieuwste spellen te kunnen spelen zonder dat het mij een vermogen gaat kosten.
De computer is 3 jaar oud en als het meer dan €100 gaat kosten, kan ik net zo goed een andere kopen. Maar dat wil ik niet.
Ik ben al in een computerwinkel geweest en daar kreeg ik het advies om de nvidia gt630 te kopen met eventueel een ander voeding...
Maar ik zou graag van jullie willen horen of dit een goede keus is!!
Al vast bedankt! :thumb: