upgrade voor huidige systeem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Inon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Inon

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2010
Processor: AMD A8-5600k
Moederbord: ASRock FM2A75 PRO4-M
Case: CM n300 KKN1
HDD: Toshiba 7.2K RPM 500GB
ODD: Lite-On 20x DVD SATA
Voeding: Corsair CX430 v2
RAM: 2x Crucial 4GB DDR3
Wat moet ik nemen als volgende upgrade? Ik heb 80 euro uit te geven.

af en toe speel ik eens een game. Maar ik heb een PS3. Multitasken doe ik veel en hij moet gewoon snel lopen.

Hoi,

Weet niet welke games je speelt af en toe, maar klopt het dat ik een videokaart mis dan zou ik daar eerst eerst eens naar kijken .

Oke is goed, en wat voor een zou je me aanraden? low settings geef ik niet om, ik heb een 24 inch 1920x1090 full HD monitor.

oke, is die echt heel veel beter? Of moet ik dan beter een SSD nemen

Hoi,

Wat bedoel je? de ssd en videokaart wel erg verschillend de ssd kan je de programma's wat sneller laden en met de videokaart zullen de games wat beter lopen als de onboard kaart het is maar waar je de prioriteit ligt

I know, maar is voor 80 euro er een GPU die ruimschoots beter is dan mijn IGP, want ik wil geen crossfire laten lopen. En 80 is echt max.

Ja weet ik, maar ik wil ook af en toe een spel kunnen spelen :D heb je nog een gratis MMORPG aan te raden?

Heb een beetje gekeken voor je, ken de spellen zelf niet maar het zijn er een 10 dus kan je kiezen:

1- Vindictus
2- Perfect World
3- Runes of Magic
4- Shaiya
5- Free Realms
6- Dungeons and Dragons Online
7- Atlantica Online
8- Fly for fun
9- Pirate Galaxy
10- Farmerama

Video 10 spellen: http://www.youtube.com/watch?v=3o0mpw49-sQ (Het is wel in het Duits, maar kan je een beetje zien hoe de spellen eruit zien)
Eventueel kan je met dit http://www.tunngle.net/index.php?l=en programma bijna alle spellen online spelen in een Lan netwerk. (gratis)

Een netwerk waar al 100rden mensen zijn aangemeld in een kanaal. Zegmaar een soort hamachie, maar dan zegmaar voor het hele publiek zijn er meerdere netwerken om verschillende spellen te spelen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan