Upgrade Windows 10 niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietprobleem

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
279
Mijn PC draait momenteel Windows 7 en ik krijg een legale upgrade ter beschikking naar Windows 10 van Microsoft.
Echter, wanneer ik deze start zegt het systeem op een gegeven moment dat het niet mogelijk is ivm de resolutie.
Dat lijkt me sterk daar het helemaal geen oude PC is en de flatscreen monitor al helemaal niet.
Hoe kan ik toch legaal upgraden ?
 
Ik zou beginnen met het updaten van de drivers van je hardware zoals videokaart en audio. Niet bijgewerkte drivers kunnen heel veel narigheid geven tijdens en na het upgraden. Ook is het aan te bevelen de Antivirus- en antimalwaresoftware eerst te verwijderen en na upgrade weer te installeren.
Verder adviseer ik je je persoonlijke data op een extern medium veilig te stellen of nog beter een image te maken van de systeemschijf.
Succes
 
Ik ga nog niet upgraden.
Als ik zo om mij heen hoor is het nog lang niet wat het moet zijn.
Daarbij komt de melding op mij over dat Microsoft probeert nieuwe computers te verkopen.
Mijn videokaart zou niet toereikend zijn.
Grote flauwekul !
Als je nagaat dat er een kaart inzit die de grotere 3D spellen aankan en dan zou deze niet geschikt zijn voor Windows 10 ???

Kom op zeg !!

Plank mis Microsoft !
 
Piet, een verstandig en wijs besluit. Mocht je alsnog willen dan kan dat gratis tot 29 juli 2016. Dus tijd genoeg om de kat uit de boom te kijken.
Zelf betwijfel ik sterk de meerwaarde tov Win7. Zelf draai ik ook Win7 en ben relatief gezien dik tevreden. Tegen de tijd dat dit niet meer ondersteunt wordt door M$ is mijn laptop wel aan vervanging toe en dan zien we wel weer verder.
Als je wilt kun je deze thread nu als Opgelost markeren (rechts-boven)
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan