Upgrade Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

multirobbert

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
hallo!

Ik heb nu Windows XP, maar ik wil graag naar Windows 7 upgraden. Ik heb de Windows 7 Upgrade Advisor al getest, en hij zegt dat het wil.
Ik weet niet echt hoe ik een back up moet maken.

Ik ken wel wat opties:

1. Naar een externe Driver.
2. Alle dingen die je nodig hebt op een cd zetten.

Nou weet ik niet echt wat een externe driver is.
En met welk programma kan ik de programma's op een cd zetten?

Alvast bedankt!

Een backup waarvan?

Een externe driver? Bedoel je soms een externe harde schijf?

Je weet dat je niet kan "upgraden"van xp naar win 7 zoals dat met vista mogelijk is? Is toch echt een gewone clean install.

Het is niet echt duidelijk wat je nu precies wilt.

ik kan wel upgraden naar windows 7, maar ik weet gewoon niet hoe je een backup maakt.

Het lijkt mij dat je de bestanden op een cd plaatst en dan, als je windows 7 hebt, de bestanden er dan weer opzet.

Maar ik weet niet met welk programma ik de bestanden op een cd kan zetten.

Maar wat bedoel je nu met een externe driver? Een harde schijf? Zo ja en je hebt die, dan kan je alles daar toch op zetten?!

En stop eens een lege schijf in je speler, krijg je dan niet de mogelijkheid om bestanden op schijf te zetten?
Verder zou je nero, alcohol120, mediaplayer, enz kunnen gebruiken.

Programma's kan je echter niet bewaren, die moet je opnieuw installeren. Save games kan je wel bewaren, maar het spel moet je opnieuw installeren om even een voorbeeld te geven.

En inderdaad, je zet ze daarna terug. Usb stick is ook nog een optie, maar ik weet niet hoeveel je wilt backuppen.

ok, bedankt. Ik weet genoeg.

p.s Sorry. Ik schreef wel 'programma's', maar het moesten bestanden zijn, zoals: foto's, documenten, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan