upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo ik heb nu een amd xp 1800+ nu wil ik graag een amd xp 2400+ nemen hoeveel mhz heeft die cpu? of kan k beter een snellere nemen als de 2400+

Er zit geen wereld van verschil tussen 1800 en 2400, maar je zult het verschil wel merken. Kan je moederbord die 2400 wel aan?

Je kunt beter je RAM/videokaart upgraden. Dan zul je het verschil sneller merken. Wat heb je er nu inzitten?

ik heb nu een amd 1800+xp
512mb geheugen ddr
geforce 4 mx 440
en een msi kt3 ultra met de nieuwste bios update

Dan zou ik als ik jou was voor een nieuwe videokaart gaan.

Ja, ik praatte mezelf tegen :)

Maarja, ik bedoelde dus dat je geen heel groot verschil zult merken, maar wel een beetje. :D

LoL

Nouja, de groeten maar weer,
Timothy

Geplaatst door kellemen
ik heb nu een amd 1800+xp
512mb geheugen ddr
geforce 4 mx 440
en een msi kt3 ultra met de nieuwste bios update

Tuurlijk kan je een nieuwe cpu kopen, maar verwacht niet dat games bijvoorbeeld beter gaan draaien. Dan heb je toch echt een betere videokaart nodig.

Je moederbord kan met die nieuwe update (versie 5.7) tot 3000+. Ik heb hetzelfde plankje en heb er een 2600+ opzitten.

en wat voor videokaart is aan te raden is een radeon 9600se een goeie kaart?

Als je en krap budget hebt is de PRO versie aan te raden. Als je een ruim budget hebt de XT nemen. (verwacht niet al te veel verschil)

En let op! Bij de radeon SE staat de SE niet voor Secend Edition, of special edition, maar voor slow edition. Niet aan te raden dus!

welke kaart ligt er dan een beetje so rond e 100 euro een goeie videokaart rond die prijs?

dus het is niet verstandig om die 9600 se te kopen is toch ook gewoon 128mb?

Hoeveelheid geheugen maakt niet uit. Je hebt ook een Geforce 4 MX 440 met 128 MB (40 euri), maar die draait ook voor geen meter. Het heeft er ook mee te maken op wat voor kloksnelheid ze draaien en de 'techniek' die gebruikt is.

Als je een videokaart wil kopen, zou ik toch minimaal denken aan een Ati 9600 PRO en dan het liefst met 128MB, want die presteren 9 van de 10 keer nog beter dan een 256 MB versie...

Een 9600 PRO?

Nee, dan zou je nog even moeten wachten.

Ik zou als ik jou was iets meer investeren in de Videokaart en voor 160 Euro een goeie Radeon 9600 XT kopen! Heb je (geloof me) 10 keer zoveel plezier aan als dat je een langzamere koopt en dat die dan met een paar maanden niet meer meekan. Of je moet al elk half jaar een nieuwe kaart willen kopen. Als je echt een goede kaart wil, neem dan een 9800 PRO. Is op dit moment niet eens zo erg duur en is toch nog één van de snelste. Die kaart kost nu rond de 200 euro. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je er precies mee wilt doen. Als je echt van plan bent om veel te gaan gamen, is het toch heel erg verstandig om de 9800 PRO te nemen!

Succes,
Timothy

ik game eigenlijk haast nooit als k een spel spee is het vaak fifa 2004 of en shotgame maar ik wil gewoon een iet s beter videokaart hebben dan me mx 440

word dese kaart in iedere computerwinkel verkocht? want dit lijkt mij wel wat

Nee, die winkel die ik aangeef is de enige waar ik heb tot nu toe gezien heb. Ik denk dat dit wel de iets langzamere versie is dan de echte 5600, maar dat maakt niet uit. Misschien kan je hem beter bij www.gistron.com bestellen. Is een goede winkel!

Succes,
Timothy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan