upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oja, die had ik nog niet eens gezien. Ik zou die dan nemen, als je toch niet zo veeleisend bent.

Alvast veel plezier en succes ermee,
Groet,
Timothy

Merk ASUS
Type V9570LE
Grafische engine NVIDIA GeForce FX 5700 LE
Geheugen 128 MB
Type geheugen DDR
Engine kloksnelheid 250 MHz
Geheugen kloksnelheid 400 MHz
RAMDAC 400 MHz
Bus standaard AGP 8X
VGA-output 15-pin D-sub
TV-output S-video en composiet
DVI-output Ja
2e VGA-output Ja, met bijgeleverde adapter
Uitvoering Retail

dit is de kaart die ik ga kopen €119

Engine kloksnelheid 250 MHz

Ik weet niet wat een 'normale' kloksnelheid is, dus weet ik ook niet of dit redelijk is.

Voorderest ziet het er leuk uit!

ik sie dat die radeon 9600 een engine kloksnelheid van 325 mhz heeft en die fx5700 maar 250 dan is die radeon toch sneller?

Dan zou ik toch gaan voor de Pro, als je een Radeon wilt. Anders liever die Geforce nemen. SE heb je echt niet zo veel aan...

ik heb van me pa die se gekregen en bevalt me goed ik vin het beeld niet slecht en de winkel sij ook dat er tussen de radeoon 9600se en de geforce 5700 nie veel vershil sit aleen de readeon heeft een hogere kloksnelheid

Beeld zal ook niet slecht zijn met een geforce 2, maar de kwaliteit en resolutie in spellen... Zo'n kaart is vooral belangrijk voor 3D dingen die je op de pc doet.

Veel plezier ermee,
Timothy

jah ik spel bijna nooit een game dus dan is die readeon wel goed genoeg vind ik ik kwam met 3dmark op 1700 punten uit is dat veel of weinig?

die mx 440 van mij klwam maar op 96 punten uit dus opsich ben k wel een hel stuk voorruit gegaan
unreal 2004 en nfs underground draaien ook zonder problemen nu met die radeon

Mooi! En je speelt nooit games hè? :p

Op wat voor resolutie en kwaliteit speel je ze dan?

op 1024x768 bij nfs heb ik alle details op hoog staan en bij unreal ook

Mm, ok, mooi dan! Hoe zal dat dan gaan met een PRO? :rolleyes: :D

Ik ga binnekort mn hele pc upgraden! (als ik het geld heb!)

na mijn vakantie ga ik werken en dan ga ik beetje sparen en dan koop ik nieuw moederbord processor en misschien nog wel een andre videokaart mischien wel een radeon 9800 pro

maja bedankt voor alle info in iedergeval

hoe moet ik dat doen als ik het beeld van me pc op de tv will heben ik krijg het niet egd voormekaar met die tv-out

Laatst bewerkt:
hallo ik wil me pc upgraden.

processor-> AMD Athlon XP 3000+ S-A BOX 169,00

harddisk-> Maxtor 120GB 8mb 133 7200rpm L 92,00

videokaart-> Radeon 9800 Pro 128mb 235,00

totaal = €496,-

is dit duur of oedkoop een moederbord hoef ik niej want me msi kt3 ultra kan de amd 3000+xp ook aan of is het juis wel verstandig om een nieuw moederbord te kope?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan