upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauto601

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
Berichten
118
Hallo,
Ik heb een pentium d me 1gb ram en als videokaart een nvidia geforce fx5200.
De voeding is 270 watt.

zelf had ik in mijn hoofd om er een 500 watt voeding te kopen en uit te brijden naar 2gb ram.
Ook wil ik een andere videokaart. Zelf had ik in gedachten een sapphire hd 3850.

is dit goed??

het moet onder de 100 euro blijven als jullie aanpassingen weten.

morgenmiddag ga ik op vakantie dus de tijd om te reageren is kort.
alvast bedankt.
 
een 500 wat voeding is wat overdreven, een 400 watt voeding zonder 80 + is MEER dan genoeg :p

1gb ram bijplaatsen vind ik niet zo'n goed idee beter kun je dual channel ram kopen (2x 1gb setje) die zal sneller werken.
heb je namelijk 2 verschillende snelheden van ram in je pc zal hij de langzaamste pakken voor beide chips

videokaart is echt een basismodel, maar als je geen spelletjes speelt een goede keus
 
een 500 wat voeding is wat overdreven, een 400 watt voeding zonder 80 + is MEER dan genoeg :p

1gb ram bijplaatsen vind ik niet zo'n goed idee beter kun je dual channel ram kopen (2x 1gb setje) die zal sneller werken.
heb je namelijk 2 verschillende snelheden van ram in je pc zal hij de langzaamste pakken voor beide chips

videokaart is echt een basismodel, maar als je geen spelletjes speelt een goede keus

nou ik wil minimaal combat arms kunnen spelen.
Mijn moederbord heeft twee ddr sloten die allebij zijn gevuld met 512 mb latjes.
Verder k weet niet of mijn moederbord dual channel ondersteund.
Dus ik zat te denken aan 2 ddr1 latjes.
 
minimum voor combat arms is dit

Code:
Combat Arms is playable on the PC and will require:
• Windows 2000 or XP
• Pentium 3, 1 GHz
• 256Mb RAM
• GeForce 2 MX or equivalent video card
• DirectX 9.0C
• 2Gb Hard Disk Space
• 128 kb/s Internet Connection

dus met die upgrade gaat het helemaal werken :p
 
minimum voor combat arms is dit

Code:
Combat Arms is playable on the PC and will require:
• Windows 2000 or XP
• Pentium 3, 1 GHz
• 256Mb RAM
• GeForce 2 MX or equivalent video card
• DirectX 9.0C
• 2Gb Hard Disk Space
• 128 kb/s Internet Connection

dus met die upgrade gaat het helemaal werken :p

nou, ik heb nog een computer, een hp pavalion s3542 en daar moest ik een nvidia geforce 210 in zetten ander dreei ie niet combat arms. (die videokaart was een nvidia geforce 9600ge.
En die systeemeisen zijn heel oud. Ik heb het spelletje veel gespeeld en ik weet dat die eisen heel oud zijn.
 
nou, ik heb nog een computer, een hp pavalion s3542 en daar moest ik een nvidia geforce 210 in zetten ander dreei ie niet combat arms. (die videokaart was een nvidia geforce 9600ge.
En die systeemeisen zijn heel oud. Ik heb het spelletje veel gespeeld en ik weet dat die eisen heel oud zijn.

sorry mijn fout :D

ik keek op de site :p

hier een link naar een vergelijking tussen hd3850 en 9600

zolang ik de systeemeisen van combat arms niet precies weet kan ik nooi 100% zeggen of je systeem hem zal gaan trekken.

verder nog :
hoeveel is die pentium d geclocked?
 
zou de coolermaster rp 500 pcap sterk genoeg zijn voor de upgrade??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan