Upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

AztecMaiden

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2012
Berichten
6
Beste allemaal,

Ik heb een aantal weken geleden de volgende bestelling gedaan.
http://tweakers.net/gallery/476472/#tab:wenslijst

Nu had ik een mailtje gehad van SiComputers, waar ik de gtx 560 heb besteld. Ze zeiden NA 16 werkdagen pas: gtx 560 is bijna niet meer leverbaard, ga over op een ander type.

Ik heb nu de I5 en het MOBO al binnen.
Ik dacht na om over te gaan op de Sapphire Radeon HD 7850. Past dit, met het MOBO en intel i5?
Ik wil games als BF3 kunnen spelen! En sowieso: Passen al deze componenten op elkaar?

Bedankt alvast! :)
 
Ja hoor past prima. In principe werken alle videokaarten gewoon, zolang je voeding voldoende is en er genoeg ruimte in de kast zelf is natuurlijk ;)

je moederbord moet mogelijk wel een bios upgrade krijgen als die op een te lage versie is geleverd (minimaal revisie F12 nodig). Vaak zit dit wel goed.
 
Hoi,

Niet je processor maar je moederbord moet de videokaart aan kunnen maar ook dat is geen probleem;)
 
Pas op, je hebt een Ivy Bridge processor maar een Sandy Bridge moederbord, je zal een bios update moeten doen!
Ga voor moederbord, videokaart.
Edit: Ik had wampier zijn bericht nog niet gezien. Sorry
 
Laatst bewerkt:
Oke top!

Ik heb deze Moederbord en processor al in huis, wat houdt deze update dan precies in?
 
Toen intel de 2e generatie Core i Processors uitbracht had het bedrijf ook een nieuw socket bedacht socket 1155 (1155 Contactpinnetjes)
nu zijn de Ivy bridge CPUs ook uit en die gebruiken ook hetzelfde socket dus het past wel. alleen voor de verschillende CPUs heb je verschillende bios versies
en als het goed is moet er dan een update voor de bios komen
 
Klik
Normaalgezien zou het toch moeten lukken.
Het zou normaalgezien dus 22nm cpu's moeten ondersteunen.
 
Laatst bewerkt:
De computer is in elkaar gezet, en het lukte allemaal in 1 keer. Heb nu geen BIOS update gedaan en alles, deed het prima! Ik speel nu Bf3 en nog wat spellen gewoon goed, is de BIOS update dan niet nodig? Wat raden jullie mij aan?
 
Kijk even bij het opstarten naar de revisie. Zoals ik al aangaf F12 of hoger en het werkt. meestal krijg je dus een MB met de juiste versie, tenzij het moederbord al lang op de plank ligt bij de leverancier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan