Upgraden besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerAZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2011
Hallo,

Ik heb een medion 8818 computer, intel core 2 duo processor E6300, 1.86 Ghz, 1024 mb werkgeheugen, 320 gb harde schijf, videokaart 7650 GS 256 mb.
Nou wil ik graag windows 7 installeren. Maar voldoet deze pc wel aan de minimumeissen voor windows 7?

Met vriendelijke groet,

Susan

alleen nu nog kiezen welke... :confused:

- Home Premium
- Professional
- Ultimate

kan je zelf al zeggen dat je het beste home premium kunt nemen :D

Ja maar je computer heeft wel het minimale en je kan ook upgrade advisitor draaien om te kijken of de drivers compitabel zijn maar, je kan ook een van deze nemen :

Ubuntu :
-Home Premium
-Professional
-Ultimate

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl

Kan daar een kort antwoord op geven:Ja

Je kan ook nog even hier mee kijken klikkerderklik

Moet het dan een 32 of 64 bits zijñ?
En wat is het verschil tussen Windows 7 home en bijvoorbeeld Ultimate? Maakt dit nog verschil?
Bij het werkgeheugen staat 64 bits.

Laatst bewerkt:
Hoi...

Kan een 32b versie zijn.Qua geheugen zit je toch niet boven de 3.2gb.Je zit met 1gb idd aan de minimale kant.Een keer uitbreiden indien mogelijk zou prettiger werken.

De verschillen kun je mooi in dit topic zien.
http://www.tweakwindows.nl/forum/windows-7/8582/Windows-7-Home-Premium-upgraden-naar-Ultimate.html

Mij een raadsel waarom men nou hier begint over ubuntu.

EDIT:Ik heb even onderzoek gedaan naar het bordje wat er in zit.Dat zou dan de msi 7318 zijn.Die kan maar 2gb aan.Dus een 64b versie doet niet terzake.

Laatst bewerkt:
Hoi...

Kan een 32b versie zijn.Qua geheugen zit je toch niet boven de 3.2gb.Je zit met 1gb idd aan de minimale kant.Een keer uitbreiden indien mogelijk zou prettiger werken.

De verschillen kun je mooi in dit topic zien.
http://www.tweakwindows.nl/forum/windows-7/8582/Windows-7-Home-Premium-upgraden-naar-Ultimate.html

Mij een raadsel waarom men nou hier begint over ubuntu.

EDIT:Ik heb even onderzoek gedaan naar het bordje wat er in zit.Dat zou dan de msi 7318 zijn.Die kan maar 2gb aan.Dus een 64b versie doet niet terzake.

dat is dan ook duidelijk :P

Aan jou dus de beslissing welke versie.Bij huis, tuin, keuken, schuur, zolder en kelder gebruik zal de home versie simpelweg voldoen.

Even nog een opmerking:Je hoeft mijn antwoorden niet te quoten.Gebruik de knop;Reageer op vraag.

ubunti is een software matig iets wat je naast je besturingssysteem kunt gebruiken?
Ziet er wel leuk uit.

Ubuntu is een besturingssyteem op zich.:D

Geheel aan jou of je er iets mee doet.
Je vraag ging oorspronkelijk over w7.Denk dat die nu beantwoordt is?

Zo ja...dan wens ik je succes verders.

Ja inderdaad ik dacht dat draait goed op jou pc omdat hij niet de sterkste is en ubuntu best wel licht is. Maar windows 7 zal er ook op draaien (maar natuurlijk ook niet als de snelste). En ja je kan hem ook in windows installeren of als volledig besturingsysteem zonder windows.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan