upgraden grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dninicato

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2009
ik wil weten wat voor een grafische kaart(AGP8X) ik er kan in steken dat warrock kan draaien
specificaties:
processor:amd sempron ~1.8GHz
RAM:1GB DDR-400
moederbord:Acer K8VM800MAE

mvg dario

Kijk eens naar het bericht van 16.35 uur in dit topic. (Klik op de link naar de videokaart) Voor de rest zijn de opmerkingen in dit topic óók voor jou van toepassing.

ok bedankt voor de snelle reactie maar daar vind ik niet echt mijn antwoord in :s

Laatst bewerkt:
Niet???
Wat mankeert er aan de AGP kaart die ik daar link? (daarmee speel je zo ongeveer Onze Lieve Heer onder de tafel !)

http://www.alternate.nl/html/produc...=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=AGP+kaarten

Neen, dat vind ik een slecht advies. Dat is de pc gewoon niet meer waard.

Kijk eens naar het bericht van 16.35 uur in dit topic. (Klik op de link naar de videokaart) Voor de rest zijn de opmerkingen in dit topic óók voor jou van toepassing.
Dit was de rest van het (goede) advies. Waarbij het allerlaatste bericht in dat topic allesomvattend is?

Laatst bewerkt:
ik vind het wel een goede kaart maar ik moet ook nog 1GB RAM erbij kopen en dat gaat over mijn budget en dat is maar 60 euro:p

Laatst bewerkt:
Even los van het feit of het versdtandig is (deze upgrade) kun je natuurlijk ook een iets goedkopere AGP nemen dan die ik linkte. Ik heb het niet gecheckt, maar weet je zeker dat het moederbord 1 giga RAM aankan?

ja want op pc wizard staat dat ik max 2GB grootte aankan en 1GB module goote:)

is de nvidia geforce 6200AX goed voor warrock en kan die op mijn pc draaien specs graka:256 GDDR2 64 bit interface 38 euro bij alternate of is er een beter voor hetzelfde geld

Laatst bewerkt:
Die kan in jouw systeem ja. Of die game erop zal draaien moet ik even uitzoeken.

Systeemeisen Warrock:

• Minimum
Pentium III, 700MHz
256MB RAM
GeForce MX2 of beter
Windows 98 of nieuwer
500MB diskruimte

• Aanbevolen
Pentium IV 2,0 GHz
512MB RAM
FX5700 / ATi 9200
Windows 2000 of nieuwer
500MB diskruimte

Zoals je kunt lezen luidt het antwoord "Ja".

Kijk ook even naar dit lijstje.

Laatst bewerkt:
Da's een bevoegdheid die jij zelf hebt. Rechtsonder kun je op 'opgelost' klikken.

In de sectie waarin je je vraag hebt geplaatst, staat nu een groen vinkje achter je vraag.

hmmm ik zie nu staan op pc wizard agp slot in use (32bit) zal dit een problem worden als ik een 64 bit interface gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan