Upgraden hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwallie

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2010
Ik ben nogal een gamer, maar de laatste tijd merk ik dat mijn grafische kaart er serieus op achteruit aan het gaan is en dat ik vele spelletjes niet meer kan spelen... Ik zou graag een nieuwe kopen maar het probleem is dat mijn moederbord ook niet meer van de jongste is. Ook extra geheugen is welkom maar daarvoor zit ik met hetzelfde probleem. Nu is mijn vraag welke grafische kaart en geheugen er nog op mijn moederbord zouden passen?
Mijn moederbord is een asus p4c800 en mijn huidige grafische kaart een ati radeon 9600.

Alsvast bedankt,
Grtz Kwallie

Alles zal ongetwijfeld nog naar behoren werken, maar is niet meer van deze tijd helaas.

Alles wat je hier aan nieuwe hardware op koopt, kun je later weggooien en niet meer gebruiken op een moederbord van tegenwoordig.

En denk er ook aan, dat de waarde van je huidige hardware ergens tussen de 25 en 50 euro ligt.....

En upgraden zorgt er ook niet voor, dat je de nieuwste games dan wel kunt spelen, daar is alles te oud voor

Mee eens, de hardware is er een heleboel stappen op vooruit gegaan. Daardoor is jou hardware "ouderwets". Een agp videokaart die je nu zou kopen past niet op een modo met pci-e aansluiting en een prosessor van nu past niet op je huidige moederboard.

Al met al erg zonde van je geld, want je kan het inderdaad niet meenemen naar een nieuw systeem.

Ik zou lekker doorsparen en vervolgens gaan voor een nieuwe pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan