drioras
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 apr 2009
Beste allemaal,
Het is enige tijd geleden dat ik mijn computer heb gekregen, en met GTA V om de hoek vind ik het tijd voor een upgrade.
Ik zou graag wat advies willen van jullie voor de upgrades die ik wil maken in mijn systeem.
Hoe ziet mijn systeem er uit op dit moment:
AMD phenom II x4 810 @2600mhz
6gb ddr3 1333mhz ram
HD6870 1gb
500 gb samsung ssd
antec 750 watt blue edition
antec 902 case
24 inch scherm (1920x1080)
Moederbord met digital audio in
Ik zou graag mijn kast en voeding willen behouden en ik zoek een moederbord die weer een digitale audio uitgang heeft, dit in verband met de versterker die hier op word aangesloten. Evenals behoud ik graag mijn ssd. Dus de upgrade gaat vooral om de GPU+CPU en eventueel ram en moederbord.
De rede dat ik mijn computer wil gaan upgraden is dat deze (voornamelijk de processor en videokaart) redelijk gedateerd raken.
De games van tegenwoordig kunnen redelijk meekomen, maar de nieuwste games vragen toch wel te veel van mijn computer.
Ik ben ook niet op zoek naar een ultra pc, maar eentje die gta v op medium moet kunnen draaien met 1920x1080 resolutie. Over klokken van de CPU is een optie voor de toekomst. Dus een CPU met unlocked multiplier is wel fijn.
Wat ga ik doen met mijn computer?
Gamen, mailen, textverwerker, Ableton live. Eigenlijk alles.
Budget: €500+-
Zou iemand iets leuks weten om te doen met mijn huidige systeem?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Drioras
Het is enige tijd geleden dat ik mijn computer heb gekregen, en met GTA V om de hoek vind ik het tijd voor een upgrade.
Ik zou graag wat advies willen van jullie voor de upgrades die ik wil maken in mijn systeem.
Hoe ziet mijn systeem er uit op dit moment:
AMD phenom II x4 810 @2600mhz
6gb ddr3 1333mhz ram
HD6870 1gb
500 gb samsung ssd
antec 750 watt blue edition
antec 902 case
24 inch scherm (1920x1080)
Moederbord met digital audio in
Ik zou graag mijn kast en voeding willen behouden en ik zoek een moederbord die weer een digitale audio uitgang heeft, dit in verband met de versterker die hier op word aangesloten. Evenals behoud ik graag mijn ssd. Dus de upgrade gaat vooral om de GPU+CPU en eventueel ram en moederbord.
De rede dat ik mijn computer wil gaan upgraden is dat deze (voornamelijk de processor en videokaart) redelijk gedateerd raken.
De games van tegenwoordig kunnen redelijk meekomen, maar de nieuwste games vragen toch wel te veel van mijn computer.
Ik ben ook niet op zoek naar een ultra pc, maar eentje die gta v op medium moet kunnen draaien met 1920x1080 resolutie. Over klokken van de CPU is een optie voor de toekomst. Dus een CPU met unlocked multiplier is wel fijn.
Wat ga ik doen met mijn computer?
Gamen, mailen, textverwerker, Ableton live. Eigenlijk alles.
Budget: €500+-
Zou iemand iets leuks weten om te doen met mijn huidige systeem?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Drioras
Laatst bewerkt: