Upgraden naar OE 6.0 zonder IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud59

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Ik wil mijn OE 5.5 upgraden naar OE 6, maar ik vind alleen maar een installatiebestand bij MS waar ook IE bij zit, en die wil ik nou net niet upgraden. Wie kan me zeggen waar ik het installatiebestand van uitsluitend OE 6 kan vinden.
Bij voorbaat dank.

Volgens mij gaat dat wel. Gewoon de ie6setup starten, en vervolgens kiezen voor minimale installatie.
In het nu volgende scherm kun je aanvinken wat je wel, en wat je niet wilt installeren. Kies alleen voor Outlook Express en dan zou het mi moeten lukken.
Suc6 Edwin.

Geplaatst door Edwin30
Volgens mij gaat dat wel. Gewoon de ie6setup starten, en vervolgens kiezen voor minimale installatie.
In het nu volgende scherm kun je aanvinken wat je wel, en wat je niet wilt installeren. Kies alleen voor Outlook Express en dan zou het mi moeten lukken.
Suc6 Edwin.

Volgens mij maakt oe6 ie6 als viewer in de mailtjes als ze op html staan
Maar waarom wil je geen ie6 hebben ?

Ik ga hier geen discussie aan waarom je wel of niet IE6 moet nemen. Ik wil gewoon OE6 en niets anders en ik vind het schandalig dat MS daar IE6 aan vast plakt. Ik ben toch zeker baas over mijn eigen computer, of niet soms.

Daar denkt Billy Gates dus anders over....

Maar het kan inderdaad niet. IE en OE maken gebruik van dezelfde bestanden. Er zou dus een conversieconflict ontstaan. Er zijn echter genoeg andere e-mailprogramma alternatieven.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door ruud59
Ik ga hier geen discussie aan waarom je wel of niet IE6 moet nemen. Ik wil gewoon OE6 en niets anders en ik vind het schandalig dat MS daar IE6 aan vast plakt. Ik ben toch zeker baas over mijn eigen computer, of niet soms.

OE6 is geen zelfstandige aplicatie meer sinds OE5 in IE5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan