Upgraden naar Win 7 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert2222

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
ik heb een acer aspire 7730z laptop met windows vista.

2 GHz Intel Pentium Dual Core-processor T3200
3 GB werkgeheugen
110 GB hardeschijfruimte
Intel GMA 4500M-graphics

maar nu is mijn vraag of ik die kan upgraden naar windows 7 en zou ik daar wat aan hebben want als die slommer word doe ik het niet.
kan ik het beste 32bit of 64bit nemen?

ik hoop dat dit genoeg is en is het hier goed gepost?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi...

Je zou onderstaande scan eens kunnen draaien.Daarmee zie je of je voor problemen komt te staan.
Bij 3gb voldoet een 32b versie.Ga je geheugen uitbreiden dan zal je naar een 64b versie moeten gaan om dat volledig te kunnen gebruiken.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/downloads/upgrade-advisor

EDIT:Acer site geeft drivers btw voor w7 dus dat is al een voordeel.Ik verwacht dus geen problemen.

Laatst bewerkt:
ik heb het programma laten draaien en het kan op een ondanks dat een paar acer programma's het niet meer doen maar dat is niet erg.

en is het ook iets sneller als vista?

Vista is idd qua verbruik wat zwaarder als w7.Vind w7 ook wat prettiger werken.Dus als ik kiezen moest dan zou ik er ook w7 opzetten.

ik wacht nog op een paar reacties van wat mensen en dan kies ik denk ik:)

ik heb er over na gedacht en ik denk dat ik op mijn ene harde schijf vista ga laten draaien en op de andere windows 7.
word die dan niet slomer?

Zou lekker voor Windows 7 gaan. Werkt inderdaad prettiger en vlotter dan Vista. De meeste programma's die op Vista werken, doen het ook op Windows 7.

heb windows 7 geinstaleerd en hij doet het helemaal goed. en is een stuk sneller.:D:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan