Upgraden naar windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

apjekills

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Berichten
118
Beste,

Ik heb net een paar weken een nieuwe computer en op de doos staat Windows 7 H/W Ready maar als ik naar de site ga van microsoft weet ik niet naar welk merk ik moet kijken om te upgraden naar windows 7. Moet ik naar het merk van de videokaart of het moederboord of iets anders. Kan iemand mij helpen.

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je naar wel merk kijken?
Wat wil je op de Microsoft website doen dan?
Je hebt geen merk nodig om een upgrade versie te kopen hoor.
 
Als het goed is heb je een bon of zo er bij gekregen toen je je computer kocht.
Daar staat het allemaal op.
 
Dat Windows 7 H/W Ready betekent toch dat je een upgrade kan downloaden zodat je gratis windows 7 op je computer krijgt.

http://www.microsoft.com/netherlands/windows/buy/offers/upgrade.aspx


Nee, dat betekent dat je PC hardware matig klaar is voor W7.
Of jij er een upgrade versie gratis bij krijgt hangt van de fabrikant van je PC af. De meeste doen het wel en kan je via de site van de fabrikant een upgrade versie bestellen.

Er staat in jou link ook dit:

Informeer bij uw pc-leverancier naar de mogelijkheden.


en


Wij werken samen met fabrikanten van pc's om u te helpen uw pc-investering te beschermen. De onderstaande ondernemingen bieden een selectie pc's aan die in aanmerking komen voor de upgrade-optie* naar Windows 7. Koop vandaag nog een pc die aan de eisen voldoet en volg de instructies van de fabrikant om Windows 7 te krijgen wanneer het verschijnt. De prijzen en aflevermethoden verschillen. U leest alle details op de website van de fabrikant.


Maar je weet dus niet welk merk en type PC je hebt?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan