upgraden of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

poelman

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2011
Berichten
59
hallo,

ik heb bij mijn vader een pc staan zo eentje: IBM NetVista 8315-42U
en ik wil hem heel graag upgraden. zowieso met een videokaart die ik al heb:ATi Radeon HD4350 maar wat voor een moederbord en processor raden jullie mij aan?

mvg
Lennard
 
niets meer aan doen
die computer is zwaar verouderd er zit een pentium 4 in
ik zou als ik jou was gewoon de pc weg doen en een nieuwe kopen
hier gaat ook nog het oude ddr sdram in wat nu erg duur is omdat je het vrijwel niet meer kan krijgen

all het geld wat je hier nu in gaat stoppen is letterlijk weg gegooid geld
 
ok dankjewel maar nog 1 klein vraagje wat voor een andere game pc raad je mij aan graag onder de €500?

mvg
Lennard
 
zu je dit even kunnen invullen?


Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Dank je wel!
 
Budget - onder de €500
Doel -Gamen, Videobewerken en Internet+Email
Omgeving - krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn
Assemblage - Is het erg moeilijk om een pc in-elkaar te zetten? ik heb er al wel een paar open gehad en wat anders in gedrukt qua videokaarten... maar nog nooit een hele pc in-elkaar gezet
Besturingssysteem - windows 7/vista, maakt opzich niet uit
Opties / randapparatuur - een goede videokaart voor het gamen. ik heb zelf nog wel een aantal harde schijven dus dat kan ik ook wel.:thumb:

mvg
Lennard
 
500 euro is heel krap
het is mogenlijk maar dan wel zonder assemblage en zonder windows
 
oke, ik heb nog een legitieme windows 7 cd van mn oom liggen dus en er lopen bij mijn vader op het werk wel slimme it'ers rond dus dat moet wel goed komen
 
Deze pc heb ik sinds een paar weken bevalt me goed en ik speel games zoals crysis 2 en bfbc2 op maxed out. Ik raad alleen wel aan meer Ram te kopen (minimaal 4 gb).
 
Dat is wel een mooie firestorm maar is 1 cooler wel genoeg in de case met dit weer :p ?
 
ja dat is genoeg er word standaard een koeler mee geleverd met de cpu en de videokaart word gekoeld door 2 fans

verder is de airflow in deze kast goedzat
pc's kunnen redenlijk wat hitte hebben 50/60C op full load zou geen probleem moeten zijn
 
Laatst bewerkt:
allemaal hartelijk bedankt ik ga die pc van firestorm waarschijnlijk bestellen het ziet er allemaal goed uit!!!

mvg
Lennard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan