Upgraden of weggooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

bascas

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
:eek: Beste, ik heb een fujitsu Siemens Myrica van voor de oorlog, nu wil ik graag weten of het nog de moeite is om hem te upgraden en wat er dan in moet, waar ik het kan halen en wat het kost, want opstarten, internet, spelletjes, enz. Specificaties: pentium3 500 processor, 64 MB RAM, 8,4 GB Harddisk, 32 MB ATI Xpert 200 Rage 128 VR AGP videokaart:o

Wie o wie kan me helpen

Zet er een upgradesetje in, als de kast nog bevalt, en een zwaarder voeding indien die niet zwaar genoeg is, of geef hem weg aan een ouderen project of een school, of zo, weggooien is zonde.:rolleyes:

Maare, eerlijk gezegt, er valt weinig te upgraden, het wordt er allemaal echt niet sneller van, met een groter schijf kun je en servetje ervan freubelen, maar de chipset is de beperkende faktor, samen met het soort geheugen, sdram.

Mag ik hem hebben:love: Heb hier ook zo'n systeem(amd k-6 500 mhz, 64 ram...) die een upgrade kan gebruiken. Die videokaart en ram van jou kunnen mjin systeempje al heel wat sneller maken. plus nog 8.4 giga HD bij mijn 14.2 is helemaal goed.

Dus als je er nix mee doet, ik ben kandidaat om hem van het groot vuil te redden:p

ik zou zelf een nieuwe systeem kopen en deze als backup of beter een klein servertje gebruiken voor bijvoorbeeld teamspeak of delta force ofzo^^

weggooien is zonder

Bedankt mensen voor jullie adviezen, op zoek naar iest snellers voor weinig dus. Tot die tijd laat ik hem nog ratelen en pruttelen.:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan