Upgraden Pc, Processor en Grafische Kaart !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lustrias

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Hey,

Ik zou graag mijn processor en/of grafische kaart upgraden maar hoe begin ik er eigenlijk aan ?
Ik heb al wat zitten rondlezen maar ik zou graag willen weten hoe ik mijn moederbord en andere informatie kan vinden?
Heb al deze computer -> richter klikken -> eigenschappen -> hardware -> apparaatbeheer maar daar snap ik niet al te veel van, is er een programma die mijn huidige hardware makelijk kan opsommen ?

Laatst bewerkt:
http://www.cpuid.com/cpuz.php

Als je dit download kun je alles zien.

Merk mobo, cpu, geheugen, grafische kaart alles eigenlijk.

Dank je,

Fabrikant : Acer Incorporated
Moederbord : ACER ERC410Mÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Chipset : ATI RS400/RC400/RC410
Processor : Intel Pentium 4 630 @ 3000 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB
Videokaart : Radeon X1950 Pro
Harde Schijf : ST320082 (200 GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVDRRW GWA-4164B
DVD-Rom Station : UHCTWN KX2R8P2ZKT SCSI CdRom Device
Monitor Type : Acer AL1751 - 17 inches
Netwerkkaart : MV88SE614x PCIe to SATA2 controller Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit Ethernet Controller (Copper)
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (september 2009)

Budget - zo laag mogelijk en zolang ik mijn doel maar haal, dus als het nu 300 euro is en ik haal mijn doel dan is het goed en als het meer is dan is het zo, ik wil gewoon de voordeligste en beste oplossing ...
Doel - Nieuwe games kunnen spelen zoals AA 3 en Dragon Age en Lightroom kunnen gebruiken, vlotter dan ik dat nu kan.

Ik zou het liefst alleen mijn grafische kaart en mijn processor upgraden maar als er nog dingen zijn die moeten verandere dan mogen jullie dat gerust zeggen jullie kennen er meer af dan ik, en als het beste is dat ik een nieuwe pc koop mag je dat ook zeggen !

Laatst bewerkt:
Dat zeg ik niet... het is Socket 775. Je kunt de processor dus gewoon vervangen. En de videokaart natuurlijk ook. Moet misschien dan ook een nieuwe voeding in.

Dat zeg ik niet... het is Socket 775. Je kunt de processor dus gewoon vervangen. En de videokaart natuurlijk ook. Moet misschien dan ook een nieuwe voeding in.

Wat voor grafische kaart en processor kan ik het er best in steken ?

Net na veel onderzoek erachter gekomen dat alleen Pentium 4's worden ondersteund. Geweldig dus weer van Acer... Moet dus ook een nieuw moederbord in. Maar dit alles kan makkelijk in 300 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan