upgraden software speedtouch 510

Status
Niet open voor verdere reacties.

banjo

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
goedemorgen, ik wil mijn software van onze adsl modem de speedtouch 510 upgraden maar het wil steeds niet lukken
Als het upgrade programma loopt dan krijg ik aan het einde de melding dat het niet gelukt is omdat tijdens het proces de vebinding met de modem verbroken is.
Heel vreemd, ik heb de bestanden van de kpn site gehaald en precies geinstalleerd volgens de handleiding.
Graag jullie advies:confused:

ligt het aan mij of heb ik vandaag nog ergens die speedtoch 510 gezien met jou als vraag steller? :confused:
Nu mocht het niet zijn...
De drivers op de bijgeleverde cd zijn meegeleverd?

Is het niet toevallig zo dat je direct van de site van kpn probeert te installeren, door voor "uitvoeren" of "run" te kiezen in plaats van het installatiebestand te bewaren en vervolgens pas te installeren?

we hebben al 2 jaar deze modem, ik heb de laatste softwareversie van de site van de fabrikant gehaald (dit ivm hogere adsl snelheden), maar nu wil het upgraden niet lukken

hoger adsl snelheden?
Geloof me of niet, maar daar hebben modem drivers niks mee te maken, alles wat je moet doen is w8ten tot de provider je een mail stuurt met daarin de activatie code ervan. Hier heb je geen nieuw drivers voor nodig tenzij je een modem van 5 jaar oud hebt, zelfs dan nog...

nou ik denk dat ik het net heb opgelost, ik heb op het system menu geklikt van mijn speedtouch modem en daar staat onderaan ook een link om de laatste software op te halen.
Hij geeft aan dat mijn software up to dat is, dus ik laat het maar zo.
Wel een beetje vreemd dat als ik de computer afsluit en later weer aanzet dan eerst de modem een keer aan-en uit moet zetten anders kan ik niet op het internet komen
(had ik eerder geen last van)
bedankt voor jullie reakties

help.mij.nl zei:
hoger adsl snelheden?
Geloof me of niet, maar daar hebben modem drivers niks mee te maken, alles wat je moet doen is w8ten tot de provider je een mail stuurt met daarin de activatie code ervan. Hier heb je geen nieuw drivers voor nodig tenzij je een modem van 5 jaar oud hebt, zelfs dan nog...

Grappig,banned en toch berichten plaatsen ?!!

banjo zei:
nou ik denk dat ik het net heb opgelost, ik heb op het system menu geklikt van mijn speedtouch modem en daar staat onderaan ook een link om de laatste software op te halen.
Hij geeft aan dat mijn software up to dat is, dus ik laat het maar zo.
Wel een beetje vreemd dat als ik de computer afsluit en later weer aanzet dan eerst de modem een keer aan-en uit moet zetten anders kan ik niet op het internet komen
(had ik eerder geen last van)
bedankt voor jullie reakties

Je kent de spreuk,if it ain't broken don't try to fix it.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan