upgraden systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramberism

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
Goedenavond,

Ik heb thuis een systeem staan waar ik zelf helaas niet zoveel vanaf weet. Het is een Fujitsu siemens scale op. Een analyse van Everest vertelt mij het volgende (relevant)

Moederbord ID Bearlake G31T-M2
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
Video kaart GeForce 8600 GS

er wordt geen informatie over het RAM-geheugen gegeven.

Het idee is om voor deze computer de ram van 2GB uit te breiden naar 4 (als dit überhaupt mogelijk is, aangezien ik er geen informatie over heb, maar ik ga er vanuit dat het DDR2 geheugen ondersteunt) En een nieuwe videokaart met 2x dvi te installeren. Er moet geen kwaliteitsverlies zijn ten opzichte van de oude videokaart.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Met vriendelijke groeten,

Philip

PCwizard, Everest word al jaren niet meer bijgewerkt. Met PCwizard moet het wel te vinden zijn.
Wat de videokaart betreft wat is je budget en hoeveel watt is je voeding en welk merk?

Laatst bewerkt:
PCwizard, Everest word al jaren niet meer bijgewerkt. Met PCwizard moet het wel te vinden zijn.
Wat de videokaart betreft wat is je budget en hoeveel watt is je voeding en welk merk?

Bedankt, ik zal dit even proberen.

Ook wil ik een nieuw beeldscherm kopen. Deze wil ik verticaal plaatsen in dual screen formatie. Ik vind het erg lastig om dit soort schermen te vinden.

Ik denk dat ik een voeding heb van ongeveer 350 watt want de Nvidia 8600GS draait erop. Echter weet ik dit niet 100% zeker.

Je kan het beeld toch gewoon draaien in het menu van de videokaart?
En de voeding, even checken. Zo kunnen wij bepalen wat een goede videokaart is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan