upgraden van 4GB naar 8 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Beste Helpmij ik wil ram geheugen upgraden van 4GB naar 8 GB
Is er een goed koper alternatief voor HP ram geheugen .
Tevens een vraag over de CPU is die ook te upgraden naar een Intel Core i5

Hier nog wat informatie.
HP elite 8200 SFF (XL510AV) smal factor
CPU: Intel Core i3-2120 @ 3,3 Ghz
Chipset: Intel Q67
Geheugen: 4GB DDR3 (2x2)
Harddisk: 250GB 7200RPM Serail-ATA 3!!!
Geluid: Realtek HD Audio
DVD-Speler
Windows 7 pro 32 bit wil naar 64 bit van daar die upgrade
:thumb:
Graag verneem ik u reactie bij voor baat bedank

Laatst bewerkt:
Ik snap niet dat je wil upgraden, want nu kun je ook naar 64 bit. Helemaal geen hardware upgrade voor nodig. Maar het is wel aan jou om aan de CD van Windows 7 Professional 64-bit te komen. Zelf heb ik geen I3, maar wel 4 GB ram en ik draai gewoon 64 bit.

Hoi,

Volgens deze PDFop pagina 99, zou je gewoon een RAM upgrade kunnen doen, en wel naar bv 8Gb ddr3 @1300Mhz met timings 9-9-9, of DDR3 1066 MHz 7-7-7.
Echt snelheidsverschil merk je niet zo moet ik zeggen.

En volgens deze PDF, onder Intel Processor support, kan je er zelfs een I7 in stoppen, dus de I5 zou geen probleem moeten zijn.
Zou ik wel een gewone processor nemen, geen K versie, omdat je met dit moederboard weinig tot geen mogelijkheid hebt om te overclocken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedank allemaal voor de feedback voor al Rickvis voor de link naar de PDF bestanden.
Daar kan ik zeker wat mee, Voor Daantje3 dat begrijp ik ook wel dat je met 4 GB 64 bits kan draaien maar daar ging de vraag niet om de vraag was ik wil upgraden. firest0rm dat lijk me wel duidelijk als je gaat upgraden doe je dat om de snelheid van de PC te versnellen zonder te kloken
Iedereen bedank voor de informatie en nog een fijne dag gewenst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan