Upgraden van vista naar windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
377
Hallo

Ik heb nu windows vista, alleen waarschijnlijk heb ik een hardnekkig virus erop zitten. Nu raden ze me aan windows erop nieuw optezetten, alleen nu wil ik over stappen naar windows 7. Hoe veel ben ik dan kwijt en welk pakket heb ik daarvoor nodig. Ik wil de goedkoopste.
 
Maar op een gegeven moment koste zo'n groene doos in de winkel toch maar 99,- Dus ik had verwacht dat ik ongeveer ronde de 80 euro uitkwam ?
 
Oke maar ik hoor net dat als ik upgrade koop ik alles meeneem. Bestanden etc. En dat moet ik juist niet. Ik heb waarsch een virus op mijn computer dus ik moet hem erop nieuw opzetten. En dan ben ik 189,00 euro kwijt zie ik net.
 
Oke maar ik hoor net dat als ik upgrade koop ik alles meeneem. Bestanden etc. En dat moet ik juist niet. Ik heb waarsch een virus op mijn computer dus ik moet hem erop nieuw opzetten. En dan ben ik 189,00 euro kwijt zie ik net.

Dat klopt, een upgrade kun je ook normaal installeren als clean install, je moet dan een of ander trucje uithalen. Want anders doet de key het niet goed...

Ik heb alleen geen idee hoe dat moet.

Iemand anders nog tips?

Grt

Rens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan