Upgraden voornamelijk Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

fozziebear

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Hier een gedeelte uit een rapport van Everest. De vraag is heeft het zin(kan het) om een andere video kaart erin te steken, om de games van de nieuwere situatie aan te kunnen of moet ik dan gelijk ook naar een nieuw moederbord (en dus nieuwe windows?) kijken

Moederbord:
CPU Type Intel Pentium 4, 2600 MHz (13 x 200)
Moederbordnaam MSI 865PEM2-ILS (MS-6743) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 4 DIMM, Audio, LAN, IEEE-1394)
Moederbord Chipset Intel Springdale i865PE
Systeemgeheugen 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type Award (06/25/03)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM2)
Communicatiepoort Printerpoort (LPT1)

Scherm:
Video kaart NVIDIA GeForce FX 5200 (128 MB)
3D-Versneller nVIDIA GeForce FX 5200

De pentium procesor is wat aan de ''lage'' kant maar ik denk dat je met een duurdere videokaart wel wat opschiet maar niet heel erg veel, ligt ook helemaal aan t type games

De pentium procesor is wat aan de ''lage'' kant maar ik denk dat je met een duurdere videokaart wel wat opschiet maar niet heel erg veel, ligt ook helemaal aan t type games
Wat voor processor zou ik dan moeten hebben en moet ik dan mn windows opnieuw installeren?
Deze en dan de 1GB DDR400?

Laatst bewerkt:
Supports up 3.2GHz and higher speed, dat betekend dus dat je wel een nieuwe processor er in kan zetten die zwaarder is tot 3.2 ghz maar dat is wel een dure grap je hoeft dan niet windows opnieuw te installeren

Laatst bewerkt:
• Supports Intel Pentium 4 Northwood/Prescott/P4 Extreme Edition (Socket 478) processors.
• FSB 400 (for Northwood only), 533, 800MHz
• Supports up to 3.2GHz or higher speed

Dus je moet dan een p4 socket 478 (kijk voor de zekerheid ff op het moederbord en handleiding voor de socket.
Loop eens wat winkels binnen of op internet en vergelijk de prijzen

Hier staan de processors welke ondersteund worden iemand een idee wat de beste is ( prijs/kwaliteit)

Pentium 4 (Prescott, FSB800, L2 Cache 1MB)

Pentium 4 3.2GHz
Pentium 4 3.4GHz Beide met 1 mb cache
Deze processoren zijn wel van het duurdere type

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan