Upgraden... welke processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metalhead

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Hallo allemaal,

Ik heb een ASUS AMD AM2 M2N ATX moederbord (ASUS nVidia nForce 430 ) met een AMD Sempron 64 bit processor 3400+ AM2 socket. Ik zou graag een andere processor erin willen zetten maar er zijn er zoveel. Welke zou ik erin kunnen zetten om Far Cry 2 goed te kunnen spelen?

Groetjes,

Metalhead

AMD Socket AM2
Supports AMD Socket AM2 Athlon 64 FX / Athlon 64 X2 / Athlon 64 / Sempron
The M2N supports AMD socket AM2 single-core Athlon 64/ Sempron and dual-core Athlon 64 X2/ Athlon 64 FX processors with 2MB / 1MB / 512KB L2 cache, which is based on 64-bit architecture. It features 2000 / 1600 MT/s HyperTransport Bus, dual-channel un-buffered DDR2 800 memory support and AMD Cool 'n' Quiet! Technology

Dual-Core CPU
The advanced processing technology contains two physical CPU cores with individually dedicated L2 caches to satisfy the rising demand for more powerful processing capability

Even geknipt en geplakt. Dit is wat ik momenteel heb.

Moederbord
ASUS AMD AM2 M2N ATX moederbord (ASUS nVidia nForce 430 )

Processor
AMD Sempron 64 bit processor 3400+ AM2 socket

Geheugen
3 Gig Kingston geheugen DDR2

Harddisk(s)
Maxtor (Seagate) HD 160Gb SATA 2 harde schijf U300 7200rpm

Videokaart(en)
ASUS videokaart PCI express GT7300 Silent 256mb

Geluidskaart
5.1 sound on board

Netwerkkaart(en)
NVIDIA nforce networking controller VLAN 0011

Besturingssysteem
Windows Vista Ultimat

Voeding
ModXstream-Pro 600 watt

Ik heb een andere videokaart besteld maar die is nog niet binnen. Dat is de MSI 9500GT 512MB PCIE VGA Kaart

Sorry, deze ziet er goed uit en is niet duur. Nu ik weet welke ik erin kan plaatsen heb ik even op de site van de lokale pc boer gekeken. Dit type verkoopt hij niet maar gaat van AMD Athlon64 X2 5200 naar AMD Athlon64 X2 6000

De 6000 zou dan toch iets beter zijn? Het scheelt een tientje.

Bedankt voor de info in ieder geval.

Ik ben weer terug van boodschappen doen. De processor heb ik vervangen door een AMD Athlon64 X2 Dual Core 6400+ en een videokaart Geforce 8600 GT. Far Cry 2 kan ik nu met alle settings op high spelen. Ik heb het op Ultra geprobeerd, maar dan schokt het spel een klein beetje. Maar ik heb nu wat ik wilde. Bedankt voor de info.

Groetjes,

Metalhead

ultra high is alleen te doen met een 9800gtx en soortgelijke kaarten.

Die was mij net iets te duur. Hiervoor had ik een 7300 GT. Daar kon ik met moeite alleen op low mee spelen. Nu ben ik dik tevreden. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan