upgraden xp prof

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoni

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
4
hallo,

zit met mijn handen in het haar, mijnoude computer boven die deed het de laatst tijd niet erg goed. dus heb ik via mijn schijf alles opnieuw proberen te uodaten, echter hij blijft nu steeds hangen met de mededeling dat er een erenstige fout is en:eris een fout opgetreden waardoor setup niet kan doorgaan. een vd obderdelen kan niet worden gestart het systeem kan opgegeven bestand niet vinden klik op ok om het logboek te bekijkwen

in het logboek staat oa: setup kan prodectcatologus wmset 10 cat niet vinden

en
de handtekening v upgrade naar windows xp is ongeldig foutcode fffffdf0
kan bericht niet naar..........


als ik dan weer ok druk start de computer direct weer op en gaat weer met de setup beginnen op het zelfde punt doe ik weer okok en zogaat hij steeds rondjes

hoe kan ik de setup afsluiten zodat ik in ieder geval weer verder kan met mijn oude programmas.

wie weet raad?????
u word alvast bedankt voor de moeite,

groeten

yoni
 
Als je de setup stop zul je nog niet verder kunnen met jouw oude programma's.

Hoe is de harddisk geformatteerd.
Zijn er meerdere parities.
 
ja ik heb ze ingedeeld in een c schijf en een d schijf, maar ik kom niet uit dat cirkeltje kan nu helmaal niets,

weet u miischien iets, ik zou u echt dankbaar zijn,

groeten

yoni
 
Als het fat32 geformatteerd is dan zou je een opstart disk van windows 98 kunnen nemen en dan de c opnieuw formatteren.
 
Ja dat had ik al begrepen dat het xp is.
Maar met een opstart disk van windows 98 zou je de c schijf opnieuw kunnen formatteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan