upgraden

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
ik wil een nieuw moederboard gaan aanschaffen , ( + een nieuwe kast) kan ik hierop gewoon mijn "oude" kaarten nog blijven gebruiken (past dat in een nieuw moederboard)

thanks and greetings james hunt

welk moederbord denk je te gaan kopen en over welke "oude" kaarten hebben wij het dan.

kaarten van een paar jaar geleden. hebben in een moederboard gezeten waar een 600 mega proccesor in heeft gezeten. De vraag is dus of de insteek voor graffische/geluids/netwerkkaart het zelfde is gebleven. Nu wil ik niet de duurste moederboard aanschaffen , gewoon een om te kunnen internetten.. De moederboard van mijn PC is stuk , dus wil ik opnieuw beginnen, en om nou een complete nieuwe PC te kopen ?? , dus wil ik enkel dit vervangen..

Laatst bewerkt:
Netwerk=pci-->zit nog steeds op moederborden
Geluidskaart=pci--> idem dus
(je zou heel uitzonderlijk van beide nog een ISA uitvoering kunnen hebben maar dan heb je destijds al 'oud' spul gebruikt, ISA vindt je tegenwoordig niet meer op moederborden)

Grafischekaart=AGP (hoogstwaarschijnlijk) maar daar zijn een paar verschillende uitvoeringen van (voltage verschilt en snelheid) Het is raadzaam om even uit te zoeken welke specificaties je grafische kaart wat dat betreft heeft.

bedankt voor je snelle reactie , ik ga het één en ander uitzoeken.

bedankt. james hunt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan