Upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijnpsv

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
59
Hoi ik heb nu een pc met

Intel E6300
MSI 965 neo-f
1 GB Samung 533 mhz
Geforce 7800 GT 256 MB

Wat zouden jullie de komende tijd upgraden, stel intel komt met een nieuwe proc. Kan die dan op dit moederbord.?

gr merijn
 
Heb je problemen? Nee? Dan niet upgraden.......

Intel heeft al verschillende processoren op de markt staan. Het ligt eraan wat je nodig hebt. Wil je een quadcore? (kost >1000€) Is het nodig?

Als dit nog draait, waarom wijzigen.

Jouw processor ( Intel Core 2 Duo E6300 (S775, 2x1.86GHz, 2MB, 1066MHz FSB, Boxed)) is al erg modern. 1 GB geheugen is netjes, en je videokaart ook..
 
klopt is ook zo, alleen ik had 3DMark06 gedraaid en ik had 3425 marks.. had er meer verwacht, op sommige momenten had k maar 9 FPS, dus ik dacht upgraden.. heb natuurlijk niet geld teveel dus hoeft niet onnidig
 
3Dmark haalt wel het onderste van de kan uit je videokaart. Op dit moment zijn er toch niet veel of zelfs geen spellen die je niet vlot zou kunnen draaien. Tenzij je een zeer hoge resolutie wilt.
 
3Dmark haalt wel het onderste van de kan uit je videokaart. Op dit moment zijn er toch niet veel of zelfs geen spellen die je niet vlot zou kunnen draaien. Tenzij je een zeer hoge resolutie wilt.

Helemaal mee eens. Zolang je bij het échte gebruik (games en dagelijks gebruik) geen last heb, niets aan doen.
Zie het als een auto: zolang je er prima in kan rijden, alleen de fabriek zegt dat 'ie geen 250 haalt zoals in het boekje staat, hoef je niets te doen.
 
Ja oke, ik draai oblivion wel op ultra high maar ik dacht dat 3DMark06 meer een maatstaf was maar okee. weten jullie hoelang het duurt voordat intel met een nieuwe CPU komt
 
Intel volg ik niet zo. Weet wel dat AMD binnenkort nog met 2 nieuwe cpu's voor de s939 komt. 3Dmark is inderdaad als een soort maatstaf bedoelt maar het is echt niet nodig om een super hoge score te hebben. Ik heb het ook nooit nodig gevonden om een systeem met het nieuwste van het nieuwste samen te stellen, je gebruikt die capaciteiten toch nog niet op dat moment. Eer dat er games zijn die zo een systeem nodig hebben is de prijs al gehalveerd misschien, er is dan wel weer nieuwere hardware (met zijn prijs natuurlijk) maar dat ga je op dat moment weer niet nodig hebben.
 
Ja oke, ik draai oblivion wel op ultra high maar ik dacht dat 3DMark06 meer een maatstaf was maar okee. weten jullie hoelang het duurt voordat intel met een nieuwe CPU komt

Hoezo wil je dit nu toch zo graag? :).
Momenteel is het snelste van Intel de Quadcore, ik dacht 2,6 Ghz..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan