Upgradevraag...

Status
Niet open voor verdere reacties.

hannprod

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Berichten
3
Dag allemaal,

Misschien staat mijn vraag al wel ergens beschreven. In dat geval sorry!

Vraag:

Ik heb via mijn werkgever een corporate edition van Windows XP SP3 ontvangen.
Op mijn computer draait Windows XP SP2. Kan ik mijn OS simpelweg upgraden of moet ik een nieuwe installatie doen?


Graag reactie.

Gr. Martin
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal,

Misschien staat mijn vraag al wel ergens beschreven. In dat geval sorry!

Vraag:

Ik heb via mijn werkgever een corporate edition van Windwos XP SP3 ontvangen.
Op mijn computer draait Windows XP SP2. Kan ik mijn OS simpelweg upgraden of moet ik een nieuwe installatie doen?


Graag reactie.

Gr. Martin

je kan toch gewoon windows update draaien? dan krijg je vanzelf sp3 :shocked:
 
je kan toch gewoon windows update draaien? dan krijg je vanzelf sp3 :shocked:

Zover was ik natuurlijk zelf ook gekomen. Maar dat was niet mijn vraag en daarom ook geen antworod op mijn vraag.

Gr. Martin
 
Zover was ik natuurlijk zelf ook gekomen. Maar dat was niet mijn vraag en daarom ook geen antworod op mijn vraag.

Gr. Martin
je kan je OS zonder meer upgraden met die cd, alleen vraag ik me dan zelf af wat het verschil is tussen sp3 via windows update of via die cd?
 
je kan je OS zonder meer upgraden met die cd, alleen vraag ik me dan zelf af wat het verschil is tussen sp3 via windows update of via die cd?

Allereerst moet ik je even bedanken voor je snelle reacties. Daar ben ik blij mee.

Laat ik even uit de school klappen. Ik was in bezit van een officiële versie van Win XP SP2 op mijn systeem. Na enkele herinstallaties en installaties op andere systemen met diezelfde versie, kon ik de laatste keer Windows niet meer activeren. Heet aantal installaties was inmiddels overschreden. Een familielid liep hier tegenaan toe hij mijn systeem schoonmaakte en opnieuw installeerde, maar met een niet legale versie.

Je voelt hem w.s. al; op mijn systeem draait een niet legale versie van XP.

Dat wil ik niet!! Nu ben ik eindelijk weer in het bezit van een legale versie via mijn werkgever. Die wil ik installeren. Dus dat is de reden waarom ik de vraag op dit forum stelde.

Ik hoop dat je mijn openheid waardeer.

Gr. Martin
 
kijk dat is duidelijk :thumb:

ik denk wel als je je huidige installatie upgrade met de sp3 cd de originele versie (illegaal) blijft zoals ie is.

als je je pc opnieuw installeert met de corporate versie dan heb je daar geen last meer van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan