upload - download snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

JDee16

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Als ik aan het uploaden ben dan gaat ineens de download snelheid van 300 kb/s naar ongeveer 2 á 3 kb/s.
Wat kan ik daar aan doen? Ik heb @Home Breedband.

Waarschijnlijk gewoon een andere site nemen. Sommige sites zijn spijtig genoeg niet al te snel qua downloaden door het vele verkeer ernaartoe.

Je zult dat waarschijnlijk niet bij elke site hebben, of wel?

Jawel bij elke site.
Ik was Linux aan het downloaden dat ging ongeveer 300 kb/s
Toen ging KaZaA uploaden en ineens ging de snelheid naar beneden. En als je 3 discs van verschillende mirrors hebt gehad denk ik niet dat het toeval is. Dus als de upload omhoog gaat, gaat de download omlaag. Weet iemand wat je hier tegen kunt doen?

Hier kan je niks tegen doen. Als ik iets met 120 kb/s download en ik upload iets met 16 kb/s dan zakt m'n downloadsnelheid ook in elkaar en gaat het ineens nog maar 15~20 kb/s.

3/4 kb/s is wel erg laag maar weet niet hoe dat bij @home geregeld is..

Ik disable Kazaa sharing altijd ....
Is niet echt etisch, ik weet het, maar anders pikken die idd uw hele bandbreedte...

Geplaatst door beemer_fan
Ik disable Kazaa sharing altijd ....
Is niet echt etisch, ik weet het, maar anders pikken die idd uw hele bandbreedte...

Doe ik ook, het is inderdaad niet erg eerlijk maar aangezien ik niet als enige gebruik maak van de internet verbinding is het ook niet echt aardig om alle bandbreedte op te slokken en daarbij komt dat ik er zelf ook nog last van heb (traag internet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan