upload dramatisch gezakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

petjax

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Hallo ik heb een vraag over mij upload door met name utorrent.
Mijn probleem is dat ik bijna geen upload meer heb{max 60/kb}en ik heb geen idee wat dat veroorzaakt heeft.
Ik heb namelijk 2 internet aansluitingen,zijnde ziggo 50mb en t-mobile{online}20mb en beide hebben hetzelfde probleem en in de instellingen van utorrent kan ik ook niets vinden{nagekeken op internet en alles staat zoals het hoort}en op allebei de routers staat een poort open voor utorrent,en mijn ipstatisch maken helpt ook niet,dan nog geen upload.

Dus ik zou het zeer waarderen als iemand mij hier mee kan helpen en/of sugesties zou kunnen geven aan wat het zou kunnen liggen.

bij voorbaat bedankt voor jullie tijd en moeite.
Peter

Je hebt het over de upload, dat is afhankelijk van de vraag net zo zeer de download afhankelijk is van het aanbod en de instellingen van de seeders.

ok dank je voor je reactie maar ik weet van seeders en leechers maar ik heb torrents gedownload die net een minuut zijn opgeload en waar ik 100% zeker van ben dat die populair zijn en in het verleden zeker met 200% heb geupload,dus dat is het absoluut niet ik gebruik utorrent zeker al 6,7 jaar denk ik en ik heb dit probleem ook nooit gehad en ik heb al veel geprobeerd en gelezen uren en uren en ik durf wel te zeggen dat ik alle "normale"opties al heb gehad,en aangezien ik de t-mobile connectie gisteren voor het eerst heb gebruikt{en ik ben de enige die deze connectie gebruik en alleen mijn computer zit er met draad op aangesloten}.

dus ik denk dat het mischien in mijn computer zit mischien kan een virus{heb de nieuwste kaspersky anti virus en internet security}maar kaspersky kan ook niets vinden,ik sta echt voor een raadsel.

Maar ik weet zeker dat het niet aan de seeders/leechers ligt.

Ik heb trouwens windows 7 64bit home premium.

en utorrent versie 3.2.3

En mischien ligt het met de t-mobile wel aan mijn modem/router instellingen,en mijn modem/router is de Huawei HG655D.

Maar van modem instellingen weet ik ik echt weinig of niets,maar het port forwarden is gister wel gelukt en utorrent geeft netwerk ok aan dus ik denk dat dat wel goed zit,want in mijn modem staat utorrent ook geaccepteert en de poort open{ook met simple portforwarding pro gecontroleerd en bevestigt}.

Dus ja ik weet dat het heel erg moeilijk is om hier wat zinnigs over te zeggen maar ik dacht niet geschoten is altijd mis en ik wil er veel voor doen maar als ik alle "normale" oplossingen heb geprobeerd wat me ook uren en uren heeft gekost met lezen,proberen dan maar proberen op de forums{heb ook geplaatst op de utorrent forum,en een paar anderen}en hopen dat iemand mischien een oplossing/sugestie heeft die niet voor de hand ligt ik probeer alles en nogmaals ik waardeer de tijd en adviezen die mensen mij geven zeer erg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan