Upload in nieuwsgroep ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Beste,

Ik wil naar nieuwsgroepen gaan uploaden en heb een 2 mbit upload bij mijn provider @home. Als ik alles instel haald mijn upload snelheid niet hoger dan 280 Kb/s. :(

Ik ben op zoek naar andere server waar je anoniem kan uploaden zoals upload.eweka.nl.

Zijn er meer van deze servers beschikbaar en hoe zit het met hun upload snelheid ? :confused:

Alvast bedankt voor de antwoorden. :thumb:

wat betreft de snelheid die is keurig hoor.
zelfs iets meer dan 2mbit.

2mbit is ong 250KB/s

wat betreft het uploaden heb ik geen idee, ik gebruik daar gewoon mijn standaard server voor van casema

wat betreft de snelheid die is keurig hoor.
zelfs iets meer dan 2mbit.

2mbit is ong 250KB/s

wat betreft het uploaden heb ik geen idee, ik gebruik daar gewoon mijn standaard server voor van casema

Ok bedankt voor je antwoord maar zijn er meer upload server die je kan gebruiken om naar nieuwsgroepen te uploaden ??:thumb:

Anoniem kan alleen bij payservers, waar je dus een account voor nodig hebt.
Dat je bij die 2Mbit niet hoger komt is logisch zoals er al staat, 2000:8=250 Kbit/s.
Alleen, @home is over het algemeen een rot server, retentie van 1 dag, ik vermoed dat als je daarnaar upload de boel er incompleet op komt, ik denk dat je beter gewoon naar die van Eweka kan blijven uploaden, die is anoniem.
De meeste freeservers staan het niet toe dat je ernaar upload.

Je kan bijvoorbeeld een andere payserver nemen en daarmee uppen, maar dat is een beetje onzinnig gezien je al eweka hebt.

Laatst bewerkt:
als je prijs stelt op anoniem uploaden ben je idd het beste af met een payserver.
http://www.news.astraweb.com/faq/cat66.html

bij astra ben je behoorlijk anoniem en zit in de us, dus lekker ver weg
bij astra neem je één keer een account voor $10.-- en dan heb je een download van 25 gig
en de upload gaat niet van de download af (is onbeperkt houdbaar, ik heb 'm al 3 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan