Upload probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Als ik mijn homepage wil uploaden krijg ik de mededeling dat het FTP-verzoek is afgebroken en ik kan mijn page dus niet uploaden. Ik heb de volgende programma's gebruikt: Smart FTP - leech FTP - de Wizard publicren van Microsoft en het netwerkprogramma maar iedere keer hetzelfde antwoord. Bij mijn provider Chello zeggen ze dat alles in orde is bij hun en de fout dus bij mij zit. Wat moet ik nu doen?? Voorheen werkten al de programma's probleemloos

Je hebt dus wel een ftp-verbinding, alleen het uploaden lukt niet? Heb je dan wellicht geen ruimte meer op de server?

Ik heb nog 4.5 mb over van mijn account. De mededeling zegt dat het ftp verzoek is afgebroken.

Hoi erbicom. Uiteidelijk heb ik alle bestanden van de server verwijderd en de homepage opnieuw proberen te uploaden en toen lukt het wel. Mogelijk dat er toch een restant van eerdere homepages waren achtergebleven. In ieder geval heeft jouw tip me inderect wel op het goede spoor gezet. Bedankt.

Kijk eens aan! Goed te horen dat je het probleem hebt weten op te lossen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan