upload problemen, "bevroren website"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pavanos

Verenigingslid
Lid geworden
29 dec 2003
Hallo, allereerst iedereen een Gelukkig Nieuwjaar gewenst. Sinds kort heb ik een "eigen domeinnaam" via Lycos.nl, namelijk www.het-fort.nl (bekijk die alsjeblieft even en zie mijn probleem)... Wat je nu ziet is: Index of/ gevolgd door Parent Directory en een aantal vti. mappen en ik weet niet wat ik moet veranderen om een echte website zichtbaar te kunnen maken. Wanneer ik een nieuwe pagina probeer up te loaden dan wordt deze onderaan het rijtje gezet, zie als voorbeeld de onderste: zwart.html.
Ik kan niet voor- of achteruit (denk ik) omdat ik niet precies begrijp wat daar staat.
Als ik via Webcenter mijn "publicatie" bekijk dan staat er ook een niet op het web zichtbare map "fotoos van Nelleke" - die heb ik zelf in den beginne zonder de bedoelde gevolgen geplaatst, maar deze map kan ik niet verwijderen. Kan ik die website ook geheel "resetten" of helpt dit niet? Als toelichting nog even: ik heb mijn pogingen met Web! Pro extended gedaan. Wie helpt mij uit de nood? Alvast bedankt en een groet van Pavanos

Je moet de pagina die als eerste laten zien moet worden index.html, anders blijft je dir open

Laatst bewerkt:
idd de html pagina die je als eerst wil laten zien aan iemand die dat adres invult moet index.html heten. les 1 van sites bouwen ;)

Beste R-Core en MiMic,
Hartelijk bedankt voor jullie hulp aan een èchte beginner die zich na het lezen van jullie reactie toch wel héél erg beschaamd voelt!! Natúúrlijk lukte het toen ik het bestand index noemde... Sorry en bedankt.

Groet van Pavanos

Laatst bewerkt:
Ah,
Dat probleem heb ik ook een hele tijd gehad toen ik mijn eigen site PROBEERDE te bouwen.

toch wel erg handig hea... zo'n forum ;)

yup heb het oook gehad 2 jaar terug maar had het toen ook aan iemand gevraagt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan