Upload te traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

GB lolzors

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2005
ik draai me eigen server *edit* en die server host ik op mijn comp.... maar mijn upload snelheid gaat erg traag ( 40kb/sec ) en download 25megabyte/sec... met alles gaat upload sloom en download erg snel.. is er een programma waarmee ik tenminste UPLOAD SNELHEID kan versnellen.. ongeveer 40kb/sec tot 100kb/sec of 80kb/sec... ik heb zoveel geprobeert, maar dat allemaal heeft alleen 200 kb me download snelheid versnelt.. en niet upload snelheid.. :) graag snel antwoord:o

Wat is de snelheid die jouw provider als upload geeft?
Enne... 25 megabytes per seconde? Zit je op een dubbele T1 lijn of zo? :confused:

Sarvo zei:
Wat is de snelheid die jouw provider als upload geeft?
Enne... 25 megabytes per seconde? Zit je op een dubbele T1 lijn of zo? :confused:
ze geven 250kb geloof ik als upload... en neej mijn snelste is ongeveer 30 mb/sec.. mijn vreind heeft 42mb/sec

250/8=31.25kB/s en daar ga je dus niks aan veranderen... dat bepaalt je provider.

GB lolzors zei:
er zijn programmas waarmee je snelheied kan versnellen, dus

Zoals Sarvo al zegt, dat bepaald je provider!
Het zou mooi zijn als je daar invloed op uit kon oefenen met een proggie. Die zijn er dus ook niet!

Titel " mja.. wat nu? " gewijzigd in " Upload te traag ".

" jij iets van een 32mb/s en je vriendin 42 mb/s "..... right , doe normaal man je moet niet lieggen. heb je dit bij je thuis liggen? hoeveel betaal je dan :/ k geloof er niks van ...

Dit snap ik niet???

250/8=31.25kB/s

8 bit is een byte, maar als je provider je snelheid in bit geeft, en dat dat 250 is dan kom je toch uit op 31.25byte en niet op kb???

oh en ff over een progje dat je internet versnelt:

Misschien bestaat er iets dat er voor zorgt dat al het onnodige download word uitgezet, maar het is onmogelijk om je internet echt te versnellen. Voorbeeld:

De water maatschappij stuurt water naar je toe met een snelheid van 3 km per uur. Dan kan jij het toch echt niet met een speciale kraan binnenhalen met een snelheid van 5 km per uur. Dat haal je gewoon niet. onmogelijk.

Dat werkt ook zo met internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan