gebruiker35
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 mrt 2008
Sinds gistermiddag heb ik problemen met het uploaden van bestanden. Na een paar overdrachten (ik overschrijf bestanden) maakt hij het bestand dat overschreven moet worden leeg, en verbreekt dan de connectie. gaat vervolgens weer connectie maken en uploaden, en vraag of hij mag overschrijven, en zo gaat dat door.
Ik gebruik filezilla, maar heb ook met coreftp geprobeerd, ook problemen.
Het ligt ook niet aan de server, met meerdere servers geprobeerd van totaal andere hostings.
Het ligt ook niet aan OS, heb het zowel in windows 7 als in ubuntu geprobeerd, zelfde probleem.
Als internetprovider heb ik helaas kliksafe (ouders willen daar niet vanaf)
Waar ligt het probleem?
Ik denk bij kliksafe, maar waarom dan? Wat kan ik er aan doen, of moet ik gewoon de helpdesk van ze bellen?
Hieronder even een log van filezilla:
Ik gebruik filezilla, maar heb ook met coreftp geprobeerd, ook problemen.
Het ligt ook niet aan de server, met meerdere servers geprobeerd van totaal andere hostings.
Het ligt ook niet aan OS, heb het zowel in windows 7 als in ubuntu geprobeerd, zelfde probleem.
Als internetprovider heb ik helaas kliksafe (ouders willen daar niet vanaf)
Waar ligt het probleem?
Ik denk bij kliksafe, maar waarom dan? Wat kan ik er aan doen, of moet ik gewoon de helpdesk van ze bellen?
Hieronder even een log van filezilla:
Code:
Status: Upload starten van C:\Users\Tjalling\AppData\Local\Temp\fz3temp-1\weektoevoegen.php
Commando: TYPE A
Antwoord: 200 Switching to ASCII mode.
Commando: PASV
Antwoord: 227 Entering Passive Mode (81,4,97,169,136,112)
Commando: STOR weektoevoegen.php
Antwoord: 150 Ok to send data.
Antwoord: 426 Failure reading network stream.
Status: Upload starten van C:\Users\Tjalling\AppData\Local\Temp\fz3temp-1\weektoevoegen.php
Status: Mappenlijst ophalen...
Commando: TYPE I
Antwoord: 200 Switching to Binary mode.
Commando: PASV
Antwoord: 227 Entering Passive Mode (81,4,97,169,138,141)
Commando: LIST
Antwoord: 150 Here comes the directory listing.
Antwoord: 226 Directory send OK.
Status: Upload overslaan van C:\Users\Tjalling\AppData\Local\Temp\fz3temp-1\weektoevoegen.php
Status: Bestandsoverdracht succesvol