uploaden driver van netwerkkaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Schul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Ik heb w7 Experire op mijn Laptop Acer 7551G"" geinstalleerd.
Het is de eerte keer dat ik zoiets doe. Nu blijkt er een paar dingen anders te gaan dat ik wil.
De laptop had voorheen w7 Home Edition, waarin een deel van de schijf bestemd was voor de recover. Dit deel zit er nog steeds. Dit had ik bij de gehele schijf willen hebben.
Kan dit alsnog ongedaan worden gemaakt.
De draadloosverbinging deed het slecht, ondanks de code van de beveiligingssleutel goed is. eea met provider na gecheckt. Waarschijnlijk zal de driver niet naar behoren werken.
Driver opgezocht op de site van Acer ( http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/drivers)
Wireless Lan van Atheros gedownload op USBstick maar onder apperaatbeheer bij Netwerk wordt het geweigerd. Wat doe ik fout? Hoe kan ik mijn netwerkadapters: oa.
Microsoft Virtual Wifi Miniport adapter kan uplaoden.

volgens dat ik versta heb je windows 7 enterprise en windows 7 naast elkaar staan ? je kan deze verwijderen maar het is aangeraden een volledige nieuwe instalatie te doen en wanneer je de partities kiest formatteer je de hdd waar de os'en origineel op stonden dan verwijder je de partitie opnieuw en dan wijs je een nieuwe toe dan vraag het systeem naar het aantal bytes je wilt hebben voor die partitie het getal dat er staat deel je door 2 en dan heb je de helft van de originele grote van hdd als primaire partitie en dan zal je nog een on toegewezen partitie zien staan deze maak je ook nieuw aan en deze kan je dan gebruiken als back-up

Nee, ik heb 2 partities, één voor de recover, de andere voor de rest waarop het oude besturingssysteem op stond (W7 Home Edition). Hieroverheen heb ik W7 Enterprise gezet. Dit werkt goed na de diverse uploads van Windows.
Doch ik wil de partitie kwijt waarop de recover staat van W7 home Edition. Het moet dus één partitie worden de C schijf. Hoe moet ik dat doen? Zijn daar programma's voor en welke liefst en nederlands?

Laatst bewerkt door een moderator:
wel open je command prompt ctrl + r format schijf letter bv format d
dan word de hdd geformat
je moet juist nog je msconfig aanpassen

Voordat ik iets ga doen wat niet meer te herstellen is wil ik zeker weten of ik het wel goed begrijpt.

Onder Schrijfbeheer staat bij mij 3 partities onder de noemer :Schijf 0
1e zonder naam, 12.70GB in orde (herstelpartitie)
2e system reserved E: 100 MB NTFS in orde (systeem, actief, Primaire partitie)
3e Acer C: 452.97 GB in orde (opstarten, Wisselbestand, Chrashpump, Primaire partitie)

Wordt met "command prompt ctrl + r format" bedoeld dat dit wordt ingevuld bij "Uitvoeren in Startmenu" met de letter van de partitie die verwijderd moet worden?
Is dit in mijn geval format E:?
Hoe moet dan de 1e (zonder naam) worden verwijderd?
Wat is hdd?
Wat moet ik in mijn msconfig aanpassen?

zal je dit straks effe allemaal uitleggen wanneer ik wat meer tijd heb

Hartelijk dank, ik stel dit zeer op prijs.

Het klink misschien wat opdringerig maar kan ik hier antwoord op krijgen zodat ik hiermee verder kan.
bvd Jan

zo hier ben ik terug ,

ik zal je alles hier even verduidelijken:
dus voor de oude partitie die je weg wilt hebben open je commando prompt ctr+r typ daar in cmd.exe
nu word cmd opgestart daar in typ je format schrijfletter de hdd word geformatteerd naar ntfs

eenmaal dat gedaan ga je naar systeem beheer -> computer beheer -> opslag->schijfbeheer

nu zie je daar alle hdd in staan schakel de back-up partitie uit en ga naar de partitie van je Windows 7 rechtermuisknop volume uitbreiden en geef de aantal bytes in die je wilt hebben (total Groote)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan